Ionuț Farcaș are o experiență de 10 ani în ecommerce, iar anterior a ocupat poziția de Business Developer la evoMAG și Project Manager Online Sales Department la Astra Asigurări, roluri ce i-au permis să-și consolideze experiența acumulată în industria românească de ecommerce.
Obiectivele imediate de business sunt construirea echipei și dezvoltarea unui ecosistem ce va asigura buna funcționare a companiei pe piața locală.
Motivele extinderii în România
Deschiderea biroului din România a luat în calcul creșterea accelerată a industriei locale de comerț electronic înregistrată până acum, dar și potențialul sectorului.
„Ne așteptăm, în continuare, la o creștere semnificativă a pieței locale de comerț electronic în România, generată de schimbarea comportamentului de consum în favoarea achizițiilor online, dar și de nevoia cumpărătorilor de a avea experiențe de shopping online cât mai plăcute”, spune Ionuț Farcaș, Country Manager VTEX pentru România, menționând că toate aceste schimbări cerute de consumatori vor presupune investiții din partea retailerilor în vederea îmbunătățirii experiențelor online, dar și a ratei de conversie.
Compania a bugetat investiții de peste 2 milioane de euro în următorii 5 ani în România. Până la finalul lui 2019, planurile companiei vizează și creșterea echipei din România, în funcție de ritmul de dezvoltare. Noul centru va oferi suport în regiune și este parte importantă din strategia companiei de extindere în Europa Centrală și de Est.
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România.
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă.
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie.
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.
Compania specializată în soluții de automatizare pentru locuințe și clădiri Somfy anunță numirea Małgorzatei Jasińska în funcția de Managing Director pentru Europa de Est.
În 2015, Ștefan Dascălu a absolvit liceul și a plecat spre unul dintre cele mai prestigioase locuri de pe harta lumii academice: Universitatea Oxford. Acolo avea să devină cercetător în imunologie și, ani mai târziu, o voce puternică în lupta cu un alt tip de virus: dezinformarea.
În spatele fiecărui brand puternic există, de regulă, o poveste care transcende cifrele și bilanțurile. În cazul Cris-Tim, acea poveste începe cu două nume: Cristina și Radu Timiș.