Obține un rezultat răsunător cu proiectul la care muncești
Nu te mulțumi să lucrezi doar ca ceilalți să vadă că nu stai degeaba. Pune-ți toate resursele tale, toate cunoștințele pe care le-ai acumlat, toată expertiza într-un proiect de prioritate zero pentru șeful tău sau departamentul din care faci parte. O să te simți bine făcând ceva care produce rezultate și vei primi nu doar atenția celorlalți, dar munca ta va fi recunoscută și de colegi sau de manageri.
Începe un nou proiect fără să ceri permisiunea cuiva
În afară de experiență, expertiză sau alte cunoștințe, dacă vrei să fii remarcat trebuie să dai dovadă și de inițiativă. Este absolut necesară în orice împrejurare, cu atât mai mult într-o situație profesională. Vezi o problemă în interiorul departamentului, problemă de care toată lumea e conștientă, dar nimeni nu face nimic? Implică-te! Rezolv-o! Ai observat o modalitate inedită prin care compania ta să capete notorietate pozitivă? Fii omul care obține rezultatele dorite și vei avea toată prețuirea echipei tale și cu siguranță vei da bine în registrul managerilor.
Mergi dincolo de fișa postului
Fișa postului detaliază ariile tale de responsabilitate și felul cum va fi măsurată performanța ta. Dar nu există nicio fișă de post care să răspundă tuturor problemelor cu care te vei confrunta la muncă sau scenariilor de acțiune pe care le presupune jobul tău. Dacă vrei să fii remarcat, nu este suficient să rămâi în liniile rigide ale fișei postului. Trebuie să fii dispus să treci dincolo de ele, să-ți asumi responsabilități pe care în mod normal nu ar trebui să le ai. Fii o sursă constantă de plusvaloare și asumă-ți un rol care nu reiese explicit din fișa ta de post.
Muncește mai mult
Nu poți pretinde să fii remarcat de către șefi dacă nu stai deloc peste program și tratezi munca în mod superficial. Ca să ai un impact real asupra celorlalți, reușește să fii primul dat ca exemplu pozitiv când e vorba despre munca petrecută la birou. Antreprenorii, managerii, cu toții stau peste program. Și tu trebuie să faci la fel, asta chiar dacă nu ai privilegiile sau responsabilitățile lor. Nu poți crește profesional altfel.
Fii expertul la care apelează ceilalți
Alege-ți o zonă de care ești responsabil, învață tot ce este de învățat, citește tot ce este de citit și fii cel mai bun în aria pe care ți-ai ales-o. Interesează-te și fă-ți conexiuni în domeniul pe care singur ți l-ai repartizat. Dezvoltă-te din punct de vedere profesional și ai grijă ca percepția pe care o lași să fie una de expert în domeniul ales. În acest fel, colegii sau șefii vor apela la expertiza ta atunci când vor avea nevoie de ea. Acest „asset” se poate dovedi extrem de util. El te poate propulsa în companie sau îți poate îmbogăți expertiza deja avută. În orice caz, să te specializezi într-un domeniu nu-ți poate aduce decât beneficii, indiferent dacă ele sunt pe termen scurt sau pe termen lung.
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România.
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă.
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie.
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.
Compania specializată în soluții de automatizare pentru locuințe și clădiri Somfy anunță numirea Małgorzatei Jasińska în funcția de Managing Director pentru Europa de Est.
În 2015, Ștefan Dascălu a absolvit liceul și a plecat spre unul dintre cele mai prestigioase locuri de pe harta lumii academice: Universitatea Oxford. Acolo avea să devină cercetător în imunologie și, ani mai târziu, o voce puternică în lupta cu un alt tip de virus: dezinformarea.
În spatele fiecărui brand puternic există, de regulă, o poveste care transcende cifrele și bilanțurile. În cazul Cris-Tim, acea poveste începe cu două nume: Cristina și Radu Timiș.