Preşedintele Franței, Emmanuel Macron a adoptat o strategiepe termen lung, menită să combată acest determinism care, din copilărie, distruge traiectorii de viaţă, potrivit spuselor sale.“Sărăcia nu mai trebuie să se transmită ca moştenire", însă "realitatea este că un copil sărac are nevoie de 180 de ani pentru a spera că descendenţii descendenţilor săi vor accede la clasa de mijloc", a mai punctat Emmanuel Macron, potrivit France24.
Preşedintele francez a reluat joi ofensiva pe teren social, dezvăluind un plan de luptă împotriva sărăciei, în valoare de 8 miliarde de euro pe o durată de patru ani. Prezentând el însuşi "strategia naţională de prevenire şi de luptă împotriva sărăciei", Macron încearcă să spulbere imaginea unui preşedinte care, potrivit opoziţiei, îi privilegiază pe cei mai bogaţi (cărora le-a suprimat impozitul pe avere). O imagine care a contribuit la puternica sa scădere în sondaje.
"Ne-am obişnuit prea de multe ori" cu "scandalul sărăciei", a declarat şeful statului francez, explicând că vrea să "lanseze o luptă nouă, indispensabilă, cea de a decide ferm să nu mai fie uitată nicio persoană".
Determinism care, din copilărie, distruge traiectorii de viaţă
Prezentând el însuşi "strategia naţională de prevenire şi de luptă împotriva sărăciei", Macron încearcă să spulbere imaginea unui preşedinte care, potrivit opoziţiei, îi privilegiază pe cei mai bogaţi (cărora le-a suprimat impozitul pe avere). O imagine care a contribuit la puternica sa scădere în sondaje.
Preşedintele a adoptat o strategie pe termen lung, menită să "combată acest determinism care, din copilărie, distruge traiectorii de viaţă". "Sărăcia nu mai trebuie să se transmită ca moştenire", însă "realitatea este că un copil sărac are nevoie de 180 de ani pentru a spera că descendenţii descendenţilor săi vor accede la clasa de mijloc", a mai punctat de asemenea Macron.
Sursa foto: Financial Post
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România.
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă.
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie.
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.
Compania specializată în soluții de automatizare pentru locuințe și clădiri Somfy anunță numirea Małgorzatei Jasińska în funcția de Managing Director pentru Europa de Est.
În 2015, Ștefan Dascălu a absolvit liceul și a plecat spre unul dintre cele mai prestigioase locuri de pe harta lumii academice: Universitatea Oxford. Acolo avea să devină cercetător în imunologie și, ani mai târziu, o voce puternică în lupta cu un alt tip de virus: dezinformarea.
În spatele fiecărui brand puternic există, de regulă, o poveste care transcende cifrele și bilanțurile. În cazul Cris-Tim, acea poveste începe cu două nume: Cristina și Radu Timiș.