Misiunea acestei societati este cercetarea stiintifica a impactului culturii societale si organizationale asupra practicilor de leadership si asupra comportamentului organizational. Societatea isi propune sa publice in 2007 primul raport al cercetarii GLOBE din Romania, realizata pe un esantion de 86 de companii din domeniul financiar-bancar, telecomunicatii si industria alimentara. Raportul include Romania in grupul celor 63 de tari investigate deja prin metodologia GLOBE. De asemenea, COLEAD urmareste efectuarea si extinderea proiectelor de cercetare stiintifica privind cultura organizationala, leadership-ul si stilurile manageriale din organizatiile romanesti, organizarea de sesiuni stiintifice, grupuri de dialog, mese rotunde, conferinte. Un alt obiectiv al societatii este facilitarea cooperarii universitatilor cu mediul de afaceri, prin perfectionarea profesionala a managerilor in domeniul leadershipului si culturii organizationale. Totodata, societatea este deschisa oricarei solicitari de consultanta in domeniile mentionate, in vederea cresterii performantei organizatiilor din Romania. Societatea va stabili relatii profesionale cu organizatii nationale si internationale de profil. De asemenea, va promova, sustine si sponsoriza activitati stiintifice, didactice si culturale.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.
Leadership
-
Schimbare la vârful celebrei case de modă Balmain. Cine pleacă din companie
Casa de modă franceză Balmain anunță încheierea colaborării cu directorul său creativ, Olivier Rousteing. -
Camelia Ene este noul General Manager al companiei Sika România
Grupul Sika, lider global în domeniul soluțiilor chimice pentru construcții, a anunțat numirea Cameliei Ene în funcția de General Manager Sika România & Adeplast, începând cu luna noiembrie 2025. -
Hribi, miere, fragi, trufe, brânză, bere. Sau rețetar pentru Parcul Național Munții Făgăraș
Puțini s-ar gândi că pentru desemnarea unui nou parc național în România ar trebui să treci și prin bucătăria satelor de munte. Și totuși, în Munții Făgăraș, tocmai hrana a devenit puntea dintre oameni și natură, dintre tradiții și viitor. -
Somfy anunță numirea unui nou Managing Director pentru Europa de Est
Compania specializată în soluții de automatizare pentru locuințe și clădiri Somfy anunță numirea Małgorzatei Jasińska în funcția de Managing Director pentru Europa de Est.