La fiecare zece apeluri efectuate in retea, Connex va investi un cent pentru sprijinirea a trei domenii pe care studiile de piata efectuate de companie le-au identificat ca fiind importante, atat la nivel local, cat si national. Cele trei domenii sunt "Invatamantul romanesc", "Restaurarea monumentelor romanesti" si "O Romanie mai curata". Noutatea acestui program consta in faptul ca ofera clientilor posibilitatea de a-si exprima optiunea: "Pana la sfarsitul lunii februarie, clientii Connex sunt invitati sa ne spuna care este cel mai important domeniu pentru regiunea lor, prin apelarea gratuita a numarului *111, sau vizitand http:// www. connex.ro/pentruviitor", precizeaza Lidia Solomon, Director de Relatii Publice la Connex. "Dupa centralizarea raspunsurilor, Connex va incepe sa aloce fonduri pentru proiectele regionale si nationale care raspund nevoilor comunitatii." Conform estimarilor lui Ken Campbell, Vice Presedinte de Marketing la Connex, programul va colecta sapte milioane de dolari pana la sfarsitul anului 2007. Pe langa "Connex pentru Viitor", compania va continua sa desfasoare activitati de caritate prin Fundatia Connex, ale carei fonduri sunt destinate programelor de sprijinire a copiilor, tinerelor mame si persoanelor varstnice.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.
Leadership
-
Somfy anunță numirea unui nou Managing Director pentru Europa de Est
Compania specializată în soluții de automatizare pentru locuințe și clădiri Somfy anunță numirea Małgorzatei Jasińska în funcția de Managing Director pentru Europa de Est. -
Cum conduci un ONG când pornești de la zero și ajungi să sprijini anual peste 1.300 de copii
Leadership în doi, pandemie, apoi un switch de roluri. Cătălina Rață povestește cum a preluat frâiele UiPath Foundation în plin proces de creștere. -
Articol susținut de ASCENDISDin Oxford, pentru România. Ștefan Dascălu, cercetătorul care înfruntă virusurile, impostura și dezinformarea
În 2015, Ștefan Dascălu a absolvit liceul și a plecat spre unul dintre cele mai prestigioase locuri de pe harta lumii academice: Universitatea Oxford. Acolo avea să devină cercetător în imunologie și, ani mai târziu, o voce puternică în lupta cu un alt tip de virus: dezinformarea. -
Poveste de brand: De la ce vine numele Cris-Tim
În spatele fiecărui brand puternic există, de regulă, o poveste care transcende cifrele și bilanțurile. În cazul Cris-Tim, acea poveste începe cu două nume: Cristina și Radu Timiș.