birouri
-
Alegerea unui sediu de birouri nu mai depinde doar de metri pătrați și costuri, ci și de atmosfera și facilitățile pe care clădirea le oferă angajaților. Potrivit unei analize realizate de Colliers, birourile moderne care -
Ce i-ar putea face pe angajați să revină la birou
După patru ani de schimbări majore în modul în care lucrăm, prezența fizică la birou rămâne mult sub nivelul de dinainte de pandemie. Potrivit unui raport recent al Colliers, „Transforming Offices into Magnets for Talent”, -
Ofertă limitată și chirii mai mari: se pune presiune pe accesul la spații moderne de birouri
Piața birourilor din București trece printr-o perioadă de schimbări importante. După un deceniu de dezvoltare accelerată, oferta de spații/birouri noi a scăzut semnificativ. Doar 16.500 de metri pătrați au fost finalizați în 2024. Pentru 2025, -
Cum arată piața de birouri din București: scădere și stabilitate
Piața birourilor din București a înregistrat o scădere semnificativă în 2024, cu cel mai mic nivel de livrări din ultimii 20 de ani. Raportul anual al Colliers arată o singură livrare majoră, proiectul AFI Loft, -
Cum s-a schimbat în ultimul an miza învățării prin joc
*Image by StockSnap from Pixabay
Învățarea în organizații a trecut prin transformări profunde de la începutul pandemiei. Liderii de Learning & Development au fost provocați să regândească experiențele de învățare și să testeze și reitereze -
Un spaţiu de birouri fericit este acela în care angajaţii sunt mulţumiţi
Mediul în care lucrăm ne afectează capacitățile intelectuale şi posibilităţile de exprimare. Un spaţiu fericit e unul în care te simţi bine şi în care eşti productiv. Un spaţiu de birouri fericit este acela în -
Pauzele de relaxare cresc productivitatea muncii. Cum arată birourile viitorului
Marile proiecte de birouri nu mai seamănă cu cele de acum 5 sau 10 ani, iar dezvoltatorii de pe piața locală au început să țină cont de “experiența” pe care o oferă angajaților companiilor chiriașe. Angajații vor mai mult decât o masă și un scaun, de aceea tot mai multe proiecte de birouri includ facilități extrem de variate, de la piste de alergare amplasate pe acoperiș la parcări pentru biciclete și dușuri, săli de sport, grădini care includ zone amenajate pentru lucru etc. -
În București: Cele mai active zone din punct de vedere al cererii de spaţii de birouri
Stocul modern de birouri existent în Bucureşti a atins, în 2017, pragul de 2,76 milioane de metri pătraţi, iar 90% din suprafaţa finalizată anul trecut este deja închiriata, arată o analiză publicată, marţi, de CBRE. -
THE NEXT ECONOMY. Oamenii nu mai sunt dispuşi să-şi petreacă majoritatea timpului muncind. De ce s-a schimbat filosofia de viaţă
Românii continuă să muncească mult, doar că nu reușesc neapărat să fie mai productivi. La nivel global, începând cu anii ’80, atitudinea angajaților din Occident față de muncă este într-o profundă transformare.
Ce se întâmplă și ce este de făcut? Posibile răspunsuri într-o amplă analiză în serial: Atitudinea românilor față de muncă! -
Cum se schimbă birourile în care vom lucra
Evoluția tehnologiei, schimbările demografice și de mentalitate vor influența și modul în care vor arăta birourile în care muncim. Birourile viitorului nu vor mai avea cabluri de care să te împiedici, nici spații clar definite ierarhic în care să lucrăm, ca acum, după un program fix, petrecând mult timp în ședințe. -
5 probleme pe care le vei înfrunta, indiferent unde vei lucra
Te-ai săturat de locul în care lucrezi? Te trezeşti în fiecare săptămână gândidu-te că ceea ce faci nu-ţi mai place? Ai zile în care visezi cu ochii deschişi la ziua în care vei intra în biroul şefului tău spunându-i că vrei să demisionezi! Visul se spulberă când arunci o privire asupra banilor din puşculiţă şi când realizezi că nu poți renunța la cel actual, fără a-ţi găsi un nou loc de muncă. Și, în timp ce fiecare problemă are propriile sale nuanțe, este posibil ca problemele tale de la locul de muncă să fie similare cu cele ale multor angajaţi din multe alte birouri din întreaga lume. -
Skanska începe lucrările la două noi proiecte de birouri în Bucureşti
Compania suedeză Skanska începe în acest an lucrările de construcţie la două noi proiecte de birouri pe piaţa din Bucureşti, scrie ECONOMICA.NET.
-
Ce vor angajații de la un sediu nou?
Când numărul angajaților dintr-o firmă crește și este necesar mai mult spațiu, cea mai simplă opțiune este identificarea unui nou sediu disponibil pe piața imobiliară de birouri. Altă variantă, pe care au adoptat-o și cei de la Carrefour România, este să gândești noua locaţie de la zero, împreună cu dezvoltatorul imobiliar. -
Piața de birouri, exceptând Bucureștiul, a crescut cu 46%
Piaţa de birouri din marile oraşe din ţară, cu excepţia Bucureştiului, a crescut în primele nouă luni cu 46% faţă de anul anterior, potrivit unui studiu al Esop Consulting. Mai exact, a ajuns la 37.417 metri pătraţi închiriaţi. Cele mai mari suprafeţe tranzacţionate sunt în Iaşi şi Tmişoara. -
Ce se întâmplă cu turnurile de birouri Skanska
Suedezii de la Skanska au anunţat vânzarea celei de-a doua clădiri de birouri din România către compania Globalworth, controlată de omul de afaceri Ioannis Papalekas. Prima clădire din Green Court, cu o suprafață închiriabilă de 19.500 de mp, a fost vândută tot companiei Globalworth, la sfârşitul anului trecut, pentru suma de 42 de milioane de euro. -
Spectacolul imaginaţiei în birourile Google de la Zurich, Elveţia - Galerie foto
O zi la birou este un spectacol al simţurilor, în aproape fiecare moment, fie că intri în şedinţă, mergi la prânz sau participi la un brainstorming. Asta dacă eşti angajat Google, la Zurich, în Elveţia.
În acest caz, vei trăi cel puţin una dintre următoarele situaţii suprarealiste la birou: cobori la masă de la etaj printr-un tunel pe care îţi dai drumul la vale, joci basket şi fotbal, stai cu laptopul în braţe şi dai mailuri dintr-un hamac, participi la şedinţe într-un igloo, cu zăpadă artificială în jur şi... multe altele.
-
După ce se ghidează companiile când își aleg spații pentru birouri
Birourile de tip open space sau conceptele „hot desk” devin tot mai preferate de companiile multinaţionale. Totodată, lumina naturală, specificațiile tehnice, accesibilitatea și locurile de parcare sunt pe lista de criterii pentru alegerea unui spaţiu de birouri, potrivit experților Global Finance.
-
Gi Group intentioneaza sa deschida alte 3 birouri regionale in Romania
Gi Group, lider mondial in domeniul serviciilor pentru resurse umane, si-a reluat planurile de extindere a retelei de birouri regionale in Arad, Brasov si Pitesti.
-
Decoratiuni low budget
Stim ca atmosfera din mediul economic este incerta si ca probabil ultimul lucru pe care intentionati sa va cheltuiti banii acum sunt decoratiunile pentru interior. Insa, in astfel de vremuri, exista cateva alternative la elementele decorative de lux, semnate de designeri celebri, pe care ar trebui sa le cantariti cu atentie. Pe scurt, tendintele pentru anul in curs in materie de decoratiuni imbina utilul cu designul.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.