autenticitate
-
CV video: un instrument validat care crește șansele reale de angajare. Un studiu publicat de National Bureau of Economic Research confirmă că asistența algoritmică în redactarea CV‑urilor duce la o creștere cu 8% a șanselor -
Autenticitatea este noul trend în PR. Cum să o aplici în strategia afacerii tale
Oamenii s-au săturat de mesaje bine lustruite, dar goale de conținut. Publicul simte rapid falsitatea, așa că autenticitatea a devenit una dintre cele mai puternice strategii de PR. Nu mai este suficient să spui că -
Autenticitate vs. originalitate. Care este calea spre succes?
„Când îmi analizez o pictură, îmi aduc tabloul lângă ceva creat de Dumnezeu - cum ar fi un copac sau o floare. Dacă tabloul meu nu se armonizează cu ce a creat Dumnezeu, atunci ce -
Tu de ce îți ascunzi talentele?
„Ai curajul să scoți la lumină comorile pe care le porți în tine?”, întreabă Elizabeth Gilbert în cartea sa, Big Magic: Creative Life Beyond Fear.
Dacă te îndoiești că în tine există comori, gândește-te câți -
Conducători sau lideri autentici?
Conducătorii au fost dintotdeauna sub lupă, iar performanțele lor au fost evaluate critic. În ultimii ani, de când activitatea și competiția au devenit mai trepidante ca niciodată, informațiile circulă și tehnologia se dezvoltă cu o -
Decojește-ți ceapa!
Andrew Mellen este supranumit ”cel mai organizat om din America”. Autor al cărții ”Unstuff your life!”, munca lui constă în a-i ajuta pe oameni să scape de lucrurile inutile din casă, viață și muncă.
A -
Lecția despre autenticitate de la Oprah Winfrey
În februarie 2017, postul de televiziune american CBS anunța că Oprah Winfrey devine colaborator al emisiunii. La acea vreme, s-a arătat încântată de această colaborare: ”Într-o vreme în care lumea e divizată, intenția mea este -
Ce putem învăța din dating despre căutarea unui job?
„ Dacă cineva îți spune: „Mă completezi”, fugi!” scrie Whoopi Goldberg în cartea sa despre iubire și relații.
De ce să fugi? Pentru că nu e funcțional ca cineva să aștepte de la tine ceea -
Despre Burnout. Știi ce să pui pe foc, ca să nu arzi de tot?
EXISTĂ CEVA MAI IMPORTANT DECÂT ROI?
Viteza cu care se schimbă lumea este semnificativ mai mare decât capacitatea noastră biologică de adaptare. Viața și munca devin din ce în ce mai complexe, așteptările pe care -
Cum îți păstrezi integritatea la serviciu, chiar și atunci când e greu?
integritate sf [At: (a. 1866) URICARIUL, X, 365 / Pl: ~tăți / E: fr intégrité] 1 Cinste. 2 Incoruptibilitate. 3-4 Însușire de a fi (întreg și) indivizibil.
Unele situații ne testează integritatea. Uneori pare că -
„Walk the talk” – 5 pași pentru construirea și păstrarea credibilității personale
Construim ani de zile, cu râvnă și atenție o reputație profesională și personală, punem caramizi una după alta ca să ajungem acolo unde ne dorim. Investim bani, energie și timp pentru a demonstra cine suntem -
5 lecţii esenţiale despre cum să-ţi creşti valoarea brandului prin oameni şi idei
Am fost la evenimentul Influencer Marketing Conference şi am spicuit din toate discuţiile şi prezentările câteva lucruri esenţiale pentru cei care vor să crească valoarea brandului prin oameni şi idei. Lucrurile ce urmează pot fi -
Puterea feminității la locul de muncă
Autenticitatea, delicatețea și curatețea/profesionalismul fac parte din punctele forte ale unei femei aflată într-o funcție de conducere. În fiecare zi femeile duc o luptă pentru a demonstra că pot și ele să conducă afaceri cel puțin la fel de bine ca și bărbații, în toate domeniile de lucru. Dar de unde vine această forță a feminității? -
Despre brandul personal cu Shelly Lazarus, fosta CEO al Ogilvy and Mather
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Shelly Lazarus s-a ocupat timp de peste 40 de ani de construirea de branduri la faimoasa agentie de publicitate Ogilvy & Mather. Atunci cand a inceput sa lucreze in agentie, in 1971, ea era doar una dintre putinele femei care lucrau pe vremea aceea in domeniul publicitatii. Douazeci si sase de ani mai tarziu, dupa ce a „pilotat” nenumarate activitati de branding incununate de succes pentru clienti precum IBM, Ford Motor Co., American Express Co. si Unilever, ea a fost numita Presedinte si Chief Executive Officer al Ogilvy & Mather.
-
Secretul contraintuitiv al negocierii de succes
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Ca să fii un negociator strategic de succes, trebuie să îţi urmezi în mod calculat propriul interes şi să adaugi o doză masivă de făţărnicie. Sau cel puţin aşa sună presupunerile obişnuite despre ce anume înseamnă să negociezi. Oamenii presupun că, pentru a câştiga într-o negociere, trebuie să joace un anumit rol – precum binecunoscutul „poliţistul bun, poliţistul rău” – sau pur şi simplu să aibă un comportament conform cu titlul pe care îl deţin (manager, antreprenor, agent de vânzări). Dar cum ar fi dacă ai putea să creezi nişte rezultate mai bune, să amplifici valoarea câştigată de ambele părţi în urma negocierii şi să îţi consolidezi relaţiile doar prin simplul fapt că eşti tu însuţi şi te comporţi într-un mod autentic?
-
11 povești pline de emoţie, la cinema Studio
Actorii principali în seara de 22 mai la cinema Studio au fost emoţia, perspectivele, curajul şi autenticitatea, aduse împreună pe scenă, în cadrul evenimentului 11even Bucureşti. Regizorii celor 5 ore de inspiraţie, bucurie şi curiozitate au fost cei 11+1 invitaţi care au purtat publicul printr-un roller-coaster de poveşti spuse de la om la om. Evenimentul a adus în faţă un nou concept: persoana de succes umană şi autentică.
-
Nu pierdeţi din vedere Nordul
Zona de confort, zona „călduţă” ar trebui evitată în principiu, pentru că moleşeşte spiritul, amorţeşte creativitatea, creează aparenţe false în care începi să crezi, în dauna realităţii care-ţi cere prezenţă angajată, deschisă, mobilizatoare. Un fel de a fi care te face să nu te aşezi în această zonă este cel în care te construieşti încontinuu, adică investeşti în cunoaştere şi învăţătură. Să fii beneficiarul încrederii unor oameni excepţionali care ţi-au intuit resursele interioare trebuie să-ţi creeze obligaţia întoarcerii acestui beneficiu celor apropiaţi.
-
Cum să-i impresionezi pe cei din jurul tău
Nu recunoştem prea des, însă cele mai multe acţiuni pe care le facem în viaţă le facem pentru că vrem să-i impresionăm pe ceilalţi. Gândiţi-vă la felul în care ne îmbrăcăm, la locurile pe care le frecventăm, la pozele din vacanţă pe care le punem pe Facebook sau la maşina pe care o conducem. Toate sunt prelungiri ale personalităţii noastre care, într-un fel sau altul, au rolul lor în a-i seduce pe cei din jurul nostru. Dar avem şi alte metode la dispoziţie, mult mai puternice.
-
Cum să obţii tot ce-ţi doreşti cu ajutorul celorlalţi
Mi-ar plăcea să-mi iasă toate lucrurile de care mă apuc. Dar, de cele mai multe ori, nu se întâmplă aşa. Pe siteul inc.com am găsit un articol care oferă câteva ponturi. Aşa că, dacă şi dumneavoastră vreţi, ca şi mine, să aveţi succes în tot ce faceţi, iată ce sfaturi ne dau jurnaliștii americani.
-
Despre lider... dar nu în opoziţie cu managerul
Am citit multe articole şi cărţi pe tema liderilor. Timp de şase ani am făcut cercetări în firme din România, am intervievat conducători foarte apreciaţi în firmele lor, am observat sute de persoane în training-urile pe care le-am susţinut. Ca rezultat, mi-am format o opinie şi sunt curios ce părere aveţi şi voi (ca să-l citez pe Ion Raţiu -„Voi lupta până la ultima mea picătură de sânge ca să ai dreptul să nu fii de acord cu mine”).
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.