Skip to main content

ineficienta

    • Programul flexibil de muncă – între teama ineficienței și adaptarea la noua generație de angajați

      Societatea în care trăim este într-o continuă schimbare, iar tehnologia și globalizarea își pun din ce în ce mai mult amprenta asupra relațiilor dintre angajat și angajator. Nu este de mirare faptul că una dintre provocările cu care se confruntă deja marile companii este modul de organizare a programului de lucru şi efectul asupra eficienţei şi implicării angajaţilor. Conform unui studiu Deloitte din 2015, 87% dintre executivii şi managerii de HR se confruntă cu un grad scăzut de motivare şi implicare a angajaţilor. 
    • Tipologii de lideri ineficienţi

      Primirea unui feedback bun din partea angajaților tăi sau a subordonaților este unul dintre cele mai mulțumitoare lucruri care ți se poate întâmpla ca lider. Alături de ceea ce știi să faci sau de ceea ce trebuie să înveți nou să faci, stau – în egală măsură  – lucrurile pe care e necesar să nu le faci. Și aceste lucruri sunt atât de importante încât ele se află chiar în miezul crizei de leadership cu care nu doar România se confruntă, ci societatea, la nivel global. Mai jos găsiți câteva exemple de cum să nu te comporți ca lider.

Recomandările editorilor