Workshop Sessions
-
Academia Workshop Sessions continuă pe 27 și 28 aprilie cu o nouă sesiune de training gratuită, în cadrul căreia 25 de tineri vor învăța cum să își dezvolte un brand personal puternic, care să îi susțină în atingerea propriilor obiective. -
4 paşi pentru un brand personal de impact
Un brand personal puternic este un avantaj competitiv pentru tineri şi, de multe ori, factorul diferenţiator atât pe plan profesional, cât şi pe plan personal. În luna aprilie, Romanian American Foundation a găzduit o nouă ediţie Workshop Sessions, proiect Akcees în cadrul căreia 33 de participanţi au învăţat prin metode de educaţie non-formală care sunt paşii pe care trebuie să îi parcurgă pentru a-şi dezvolta un brand personal de succes.
-
Descoperă-ţi brandul personal!
Indiferent dacă suntem conştienţi de asta sau nu, fiecare persoană are un brand personal care spune lucruri despre noi şi reflectă modul în care suntem percepuţi de cei din jur. Un brand personal puternic te ajută să te prezinţi adecvat în faţa angajatorilor, partenerilor de afaceri sau clienţilor şi să îţi atingi obiectivele pe plan personal şi profesional.
-
Învaţă să vinzi!
Se anunţă o nouă ediţie Workshop Sessions pe 13 şi 14 februarie, găzduită de Romanian American Foundation. Evenimentul este dedicat de această dată dezvoltării competenţelor de vânzare. Participarea la evenimentul organizat de Akcees este gratuită, iar aplicaţiile se realizează online pe site-ul proiectului.
-
Comunicarea eficientă face minuni
Cu toții știm că cea mai eficientă muncă se face prin comunicare. Ei bine, cei care vor să își dezvolte aceste abilități au în această toamnă un nou instrument la îndemână. Este vorba de o nouă ediție Workshop Sessions dedicată dezvoltării abilităților de comunicare și organizată de Akcees.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.