vizibilitate
-
Apariția constantă pe rețelele sociale poate părea singura cale prin care să îți construiești reputația profesională, dar acest lucru nu este neapărat adevărat. Vizibilitatea durabilă se bazează pe acțiuni și pe conținut cu viață lungă, -
De ce campaniile de vizibilitate pe LinkedIn pot schimba regulile recrutării
Pentru candidați, căutarea unui job poate fi un drum anevoios, iar pentru recrutori, găsirea celui mai potrivit candidat poate fi la fel de dificilă. Într-o piață a muncii competitivă, unde anunțurile de angajare primesc zeci -
Cum să îți crești vizibilitatea în companie
Vizibilitatea în cadrul organizației influențează semnificativ parcursul profesional. Angajații care reușesc să se facă remarcați nu doar prin rezultatele muncii lor, ci și prin modul în care interacționează cu echipa și leadershipul, au mai multe -
Reclama luminoasă crește vizibilitatea! De ce producția publicitară are succes
Ca să ai succes în afaceri, trebuie să te faci remarcat. Lumea trebuie să știe că exiști, să te cunoască și să te vadă. Mai ales să te vadă! Cu cât te vede mai mult, -
Cum să îți faci un profil LinkedIn care SĂ ATRAGĂ atenția angajatorilor?
Ne place sau nu, LinkedIn a devenit în ultimii ani o imensă bază de date de potențiali candidați, o colecție impresionantă de „cărți de vizită”, unde milioane de oameni pot vedea cu ce te ocupi, cum arăți, pe cine cunoști și cu ce te lauzi din punct de vedere profesional. De aceea, cum te prezinți pe LinkedIn a devenit un factor esențial atunci când ești în căutarea unui nou job. wall-street.ro îți prezintă câteva idei pentru a atrage atenția potențialilor angajatori.
-
Creşterea reputaţiei şi a vizibilităţii sunt principalele obiective ale firmelor active în social media
Grayling anunţă rezultatele celei de-a doua ediţii a studiului global Pulse, la care au luat parte peste 1.100 de experţi în comunicare din toată lumea. Studiul este implementat trimestrial, având ca obiectiv identificarea principalelor tendinţe în industria comunicării la nivel global, regional şi local. 22% dintre participanţii la studiu recunosc că organizaţiile lor nu au adoptat până în prezent o strategie de comunicare pentru social media. Dintre companiile care au folosit social media în campaniile lor, doar 39% au avut o strategie integrată de comunicare.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.