tichet cadou
-
Mai puțin de jumătate (46,6%) dintre antreprenori oferă angajaților prime în bani, însă unii acordă la pachet și alte beneficii. De exemplu, 27,4% acordă tichete cadou salariaților cu ocazia Crăciunului, iar 16% aleg să-și răsplătească -
Volumele de tichete cadou oferite de companii pentru 8 Martie au crescut cu 50%
Compania Sodexo, jucător de top pe piaţa românească a tichetelor, a identificat, în urma unei analize derulate în rândul companiilor care oferă beneficii extrasalariale pentru angajați, principalele tendinţe în utilizarea și acordarea tichetelor cadou cu ocazia zilei de 8 martie. Cercetarea a fost realizată pe un eșantion de aproximativ 1.000 de companii, în intervalul 1 februarie 2014 – 15 februarie 2015. -
Viața la birou: cum să fii un Moș Crăciun inspirat
Se apropie Sărbătorile de iarnă. Simți deja că ți-a crescut tensiunea, numai la gândul banilor pe care va trebui să-i cheltui pe cadouri pentru angajați, pentru clienții importanți, pentru partenerii de afaceri. Te străduiești să găsești o idee pentru cadouri originale, care să ajungă la timp, să fie ușor de livrat și să nu fie primite cu o grimasă de nemulțumire, să aterizeze în teancul de «cadouri de dat mai departe» sau, mai rău, în coșul de gunoi?
-
Un cadou cu adevărat memorabil este cel pe care îl poți alege singur!
În apropierea Sărbătorii de Paște, tot mai multă lume începe să fie preocupată de găsirea unor cadouri originale, memorabile, pe care să le poată oferi cu plăcere, indiferent de destinatar. Presiunea este cu atât mai mare pentru angajatorii care au nevoie de o soluție eficientă pentru motivarea și recompensarea angajaților. În această situație, alegerea cadoului potrivit poate fi o adevărată provocare, mai ales că acesta trebuie să reflecte fidel nevoile și dorințele fiecărui destinatar.
-
Tichetul de vacanţă – vedeta sezonului estival 2012
După câţiva ani de stagnare, piaţa beneficiilor pentru salariaţi începe să arate semne de revenire. Din ce în ce mai multe companii, atât mari multinaţionale, cât şi IMM-uri şi companii locale, caută (şi găsesc) soluţii eficiente financiar cu care să îşi motiveze salariaţii, oferindu-le diverse recompense de natura non-salarială.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.