strategie de business
-
Extinderea pe noi piețe este o strategie importantă pentru creșterea veniturilor și diversificarea adaptabilității la potențiale riscuri. Acest proces complex necesită o analiză detaliată a pieței țintă, personalizarea ofertelor pentru a răspunde preferințelor locale și -
White Image: ce trebuie să conţină în 2016 o strategie de digital marketing de succes
Anul 2016 bate la uşă şi marketerii sunt în plin proces de planificare a strategiei pentru următorul an. În domeniul marketingului digital, strategia este un mix între obiective de business, priorităţi de marketing şi modalităţi de a le îndeplini prin canalele digitale. Pentru a avea succes, e important ca digital marketerii să fie atenţi la toate funcționalitățile, tehnologiile şi instrumentele existente pe piaţă şi care îi pot ajuta în atingerea obiectivelor. -
Faceţi SEO, dar nu uitaţi de social media
Pentru dezvoltarea oricărei afaceri, pentru alinierea ei la tendinţele pieţei sau competitivitate, reţelele de socializare au devenit obligatorii. Acest mod de promovare, foarte ieftin în comparaţie cu metodele tradiţionale de marketing sau chiar gratuit, a depăşit graniţele personale şi vine în spijinul oricărei strategii de business. Ce reţele de socializare să foloseşti şi mai ales cum să le foloseşti pentru a fi eficiente? Despre modul în care trebuie să îţi creezi o strategie de social media a vorbit la Bucureşti Neal Shaeffer, cunoscut social media speaker, autor și creator de succes al platformei de resurse în social media pentru afaceri 'Maximise Your Social”. -
Bridge-ul și strategia de business
De la opt ani chibiţez la masa de bridge. În fiecare weekend, părinţii mei jucau bridge de sâmbătă dimineaţă până sâmbătă seara, doar cu o scurtă pauză la prânz, cu Puşa și Nenoiu, doi prieteni de familie fără copii, care stăteau în Militari, pe la Armata Poporului. Puşa nu se prea pricepea la joc, aşa că cei doi se certau precum chiorii. După ce am crescut, am aflat că de multe ori certurile astea se transformau în zile întregi de nevorbit şi dormit spate în spate, şi toate astea pentru că la nu ştiu ce „donă“, Puşa nu licitase nu ştiu ce sau nu atacase în culoarea licitată de Nenoiu. V-am împărtășit asta ca să înțelegeți care este nivelul de pasiune şi fanatism pe care poate să-l creeze jocul de bridge.
-
Cum a ajuns Cornelius Brody să ofere soluţii software pentru Financial Times si Virgin Airlines
iQuest oferă soluţii software pentru clienţi din Germania, Elveţia, Anglia, Suedia şi România. Soluţii înseamnă sisteme complexe, croite pe specificul clientului, care nu pot fi cumpărate de-a gata, ca pe un produs standard. Printre clienţii lor se numără corporaţii mari şi multinaţionale, care au în permanenţă nevoie de soluţii caracteristice prin care să se diferenţieze. Astfel, iQuest lucrează acum pentru branduri puternice ca Financial Times, Virgin Atlantic Airlines sau Puma.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.