Datele și inteligența artificială se pot combina pentru a realiza lucruri extraordinare, dar roboții nu vor putea niciodată să eclipseze imaginația umană.
Sophia, robotul umanoid extrem de avansat, a fost invitată specială în campania de promovare a unui retailer. „Azi o să fiu gazda show-ului. Ce te-ai gândit, «e femeie, trebuie să gătească». Suntem în 2018, deja” a spus robotul celor doi bărbați prezenți în platoul de filmare în deschiderea show-ului.
Sophia, creaţia unei companii din Hong Kong, poate să poarte conversaţii şi să răspundă la diverse întrebări care i se adresează având nivel de inteligenţă similar cu cel al unui copil de doi ani. Robotul imită, de asemenea, gesturile și expresiile faciale umane.
Andrew Ross Sorkin, jurnalist la CNBC a intervievat-o miercuri despre viitorul inteligenței artificiale, pe Sophia, un robot umanoid, care a fost prezentă la o conferință organizată de Institutul de Investiții în Viitor din Arabia Saudită.
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România.
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă.
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie.
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.