SMS
-
SMS - short message service — serviciul de mesaje scurte. Adică abilitatea de a transmite mesaje text prin intermediul telefonului mobil. Acum a devenit ceva “banal”, dar mai demult… -
Românii pot dona şi prin SMS pentru Cuminţenia Pământului
Se simplică procedura de subscripţie publică pentru Cuminţenia Pământului. Românii pot dona acum 2 euro prin SMS valabil în rețelele Digi Mobile, Orange, Telekom Romania Mobile și Vodafone până în data de 30 septembrie 2016. -
SMS-ul care îți ține evidența tichetelor de masă
Tichetul de masă electronic de la Up România are de acum şi o platformă SMS, prin care utilizatorul e informat în timp real despre tranzacţiile efectuate şi soldul rămas pe card. Deţinătorul va afla astfel ușor când este alimentat contul, care e valoarea tichetelor pe care le-a primit și a celor rămase după fiecare plată. -
O metodă convivială de recrutare - La Redoute îşi caută angajaţi pe Facebook
Una dintre companiile pionier în domeniul comerţului online, dar şi în cel al vânzărilor prin poştă, La Redoute, îşi dă doi ani ca să redevină competitivă. Asta după ce în domeniul e-commerce-ului a fost puternic afectată de explozia magazinelor online, în special cele ale mărcilor. Noul director de resurse umane de la La Redoute are o manieră originală, convivială, de a face compania atractivă pentru viitorii angajaţi, meniţi să redea strălucirea mărcii peste care s-a pus praful. Emilie Martens îi caută pe cei care i se par interesanţi prin intermediul reţelelor de socializare si le trimite SMS-uri sau mesaje pe Facebook sau LinkedIn. -
Un cadou pentru noi - smartphone-ul cu cel mai bun ecran din categoria sa de produs
Apeluri voce, sms, navigare pe Internet, rețele sociale, aplicații de chat,e-mail, jocuri și muzică... ţine pasul cu un stil de viață dinamic... „Îl văd ca pe un smartphone pe care îl poți achiziționa pentru a-l dărui unei persoane dragi”, spunea Alexandru Drăgoiu, CEO E-Boda, la lansarea SUNNY V38.
-
Cum să eviţi greşelile de comunicare în mediul virtual
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.
De ce este comunicarea greşită un obicei atât de comun în mediul virtual? Din cauza lipsei contextului. Iar e-mailurile şi conversaţiile telefonice nu sunt singurele în care lipseşte reacţia vizuală a unei persoane la ceea ce ai spus.
-
UNICEF și platforma DONATIE.RO lansează în premieră în România SMS-ul recurent
UNICEF cu sprijinul ARC, Orange România și Vodafone România, folosește pentru prima dată în România SMS-ul recurent ca instrument de strângere de fonduri în cadrul campaniei “Privește întâi copilul!” dedicată sprijinirii copiilor cu dizabilități.
-
Virtualizarea companiilor, în pas cu virtualizarea clienţilor şi a angajaţilor
În urmă cu câţiva ani, când nu găseam o stradă, îl opream pe un trecător şi îl întrebam. Acum, scoatem telefonul „deştept” din buzunar şi căutăm strada cu ajutorul unei hărţi interactive. În urmă cu nişte ani, oamenii aveau căsuţe vocale activate la telefoanele mobile. Acum, nimeni nu mai are răbdare să lase un mesaj vocal, ci preferă să scrie un sms sau un e-mail. S-ar putea crede că s-a schimbat ceva ireversibil în modul în care comunicăm. De fapt, ceea ce s-a schimbat nu este modul în care comunicăm, ci mijloacele prin care facem acest lucru.
-
De ce au nevoie companiile de un SMS?
Un Social Media Specialist nu este un Harry Potter al mediului online care sa va salveze afacerea de la faliment sau sa va dubleze profitul peste noapte. Dar, cu o strategie corecta, veti putea vedea rapid si avantajele infiintarii unei astfel de pozitii.
-
Viciile, livrate prin SMS
Din motive legislative, tigarile, jocurile de noroc, bauturile alcoolice si unele cluburi nu se pot promova prin canalele clasice decat intre anumite intervale orare sau, cele mai ghinioniste, deloc. Pentru acestea, dar si pentru firmele cu bugete mici de promovare, publicitatea pe telefonul mobil, folosita corect, este bula de oxigen.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.