rabdare
-
Anul acesta pare că avem nevoie de un strop în plus de magie, speranță și frumusețe. Într-o perioadă de restricții, izolare și gânduri negre, avem nevoie de Crăciun. Noi, adulții, pentru odihnă și introspecție în -
Cum să îți schimbi reputația la locul de muncă
Te-ai simțit vreodată de parcă oamenii au o părere greșită despre tine la locul de muncă? Ei bine, fiecare acțiune a noastră, bună sau rea, poate fi interpretată într-o mulțime de feluri și poate duce la crearea așa numitei reputații. Vestea bună este că aceasta poate fi schimbată! -
Capcane de evitat când „moşteneşti” o echipă de la alt lider
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp.
Tocmai ai preluat conducerea unei echipe existente de la alt lider, cu care oamenii din echipă se obişnuiseră, şi s-ar putea să te simţi cam descurajat când te gândeşti la ceea ce te aşteaptă. S-ar putea ca modul în care reacţionează oamenii la noile tale procese – sau la stilul tău de lucru cu subordonaţii – să te facă să te simţi de parcă ai fi mama vitregă cea afurisită ce a dau buzna în vieţile lor, care până de curând erau fericite. Echipa ta a fost înainte echipa altcuiva. Oamenii au căpătat şi şi-au înrădăcinat nişte obiceiuri reacţionând la preferinţele fostului lider. Ajustarea acelor obiceiuri va fi dificilă, dar poţi să procedezi în aşa fel încât tranziţia să fie mai uşoară pentru voi toţi. -
Patru cuvinte indispensabile pentru succes
Pe drumul nostru in viata, personala si profesionala, aplicam de multe ori diverse idei, strategii si principii pentru a avea succes. Unele functioneaza, altele mai putin, dar importante raman experienta si lectia invatate de fiecare data.
-
Cum ajungi să stăpâneşti o nouă abilitate
© 2012 Harvard Business School Publishing Corp.
Noi, toţi, vrem să devenim mai buni la ceva. La urma urmei, autoperfecţionarea e necesară ca să putem avansa la serviciu. Întrebarea este, odată ce ştii la ce vrei să fii mai bun – fie că este vorba despre susţinerea unor prezentări publice, despre utilizarea social media sau despre analizarea informaţiilor –, cum anume începi? Bineînţeles, tehnicile de învăţare pot varia în funcţie de abilitatea pe care vrem să o stăpânim şi de fiecare persoană în parte, dar există şi câteva reguli generale pe care le poţi urma.
-
Cu răbdarea treci și marea….
Nu am răbdare ca angajații mei să termine de spus o propoziție. Știu ce urmează să spună și nu vreau să aștept până ce termină de spus!
Îmi pierd din ce în ce mai repede răbdarea cu oamenii care nu pot ține pasul mine. Prefer să nu lucrez cu ei!
Cred că uneori sunt prea nerăbdator cu privire la incompetența unor angajați!
Mi se pare o pierdere de timp să îi citesc copilului meu aceeași poveste pe care i-am mai citit-o și acum câteva zile!
Nu-mi place să iau cina în oraș. Stau în restaurant și-mi pierd câteva ore urmărind cum chelnerii curăță mesele … Aș fi mai fericit să mananc o pizza și să urmaresc știrile acasă!
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.