Publicitate
-
„Expertiza în comunicare și energia Laurei Aldea vor contribui la dezvoltarea pe termen lung a McCann PR” este anunțul făcut de agenție, care a numit-o Chief Growth Officer începând cu luna august. -
Când înțelegi creierul, ajungi la toți oamenii
Raluca Kisescu a fost la Brand Minds și a luat notițe. Să luăm și noi notă!
Dr. Helen Fisher este un antropolog american, cercetător în domeniul comportamentului uman și autor de cărți de self-help. Membru -
Publicitatea pe social media o va devansa pe cea din presa scrisă până în 2020
Cheltuielile globale cu publicitatea pe social media le vor depăși pe cele din presa scrisă până în 2020, estimează agenția de publicitate Zenith Optimedia, filială a grupului francez Publicis, într-un studiu intitulat "Advertising Expenditure Forecasts", publicat luni, după cum relatează Reuters. -
Ai curajul să fii simplu?
Aurora Liiceanu, psihologul care a introdus în spațiul dezbaterii publice românești noțiunea de downshifting, îi descrie pe adepții acestui stil de viață ca fiind conștienți în alegeri, capabili de schimbare, dornici de a realiza un echilibru între tradiție și modernitate. Sunt oameni care refuză exhibiționismul, își gândesc aspirațiile, se respectă pe sine, sunt lucizi și imuni la contagiunea socială. Fac alegeri în conformitate cu propriile valori, au limite la sugestibilitatea promovată social de tabloide sau pe care se bazează reclamele și publicitatea. Cât de departe sunt românii de această tipologie? -
Social Media nu e Sfântul Graal
Multe s-au schimbat în materie de advertising din 1998 de când Sorin Trâncă lucrează în această branşă. Când a debutat în publicitate, nici măcar nu avea Internet tot timpul pe calculator, pentru că era foarte scump. Un telefon mobil costa peste o mie de dolari şi era lucru rar, cine avea un pager era om realizat.
-
Ioana Iordache - Managementul visului in publicitate
In 1994, in mijlocul studiilor sale pentru Executive Master of Business Administration, Ioana Iordache a creat impreuna cu fratele sau, Stefan, Target Advertising, o agentie de publicitate locala. Un an mai tarziu, aceasta s-a afiliat la reteaua internationala Leo Burnett.
-
New business - Arta de a seduce si castiga noi clienti
Atragerea de noi clienti de publicitate revine departamentului "New business". Fiind un cap de pod al activitatii de advertising, am putea fi tentati sa cautam acolo oameni duri, adevarati deschizatori de drumuri. Adina Pasa contrazice aceasta prejudecata. Face "new business", gestionand un urias volum de informatie cu multa gratie.
-
Creativii, niste nebuni frumosi
Ca orice rac, vine incet din urma, dar urca in continuu si la un moment dat, ajunge. A urcat in publicitate treapta cu treapta si spera sa urce si mai departe. In 2003, la Portoroz, a castigat Golden Drumstick - alcoholic drinks, pentru Guinness - "Positive". Considera ca oamenii normali nu au ce sa caute in creatie. Pe langa imaginatie, talent, cunostinte de calculator, trebuie sa aiba un dram de nebunie, sa fie nebuni, dar frumosi!
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.