personalizare
-
În perioada între 9 şi 12 octombrie, pavilionul B1 de la Romexpo, sub umbrela “All about visual communication” vor avea loc 3 expoziţii, 4 evenimente atrăgătoare şi 550 de branduri locale şi internaţionale – toate -
Aplicațiile mobile au luat un avans considerabil. De ce vrem ca telefonul mobil să arate ca noi
Telefonul mobil a depășit, de multă vreme, statutul de banală unealtă de comunicare, iar în zilele noastre a devenit o extensie a corpului nostru, un obiect pe care încercăm să-l customizăm după “chipul și asemănarea” noastră. -
Cum să fii un bun manager de producție
Producția la scară industrială are o istorie scurtă - puțin peste 200 de ani - marcată de trei perioade distincte: producția de masă, orientarea spre calitate a anilor '80 și epoca personalizării în masa ce coincide cu apariția internetului și globalizării.
-
Moda din Vest! MCA Grup a lansat cea mai hazlie uşă de garaj!
Producătorul de uşi de garaj MCA Grup a expus la Ambient Expo 2014 cea mai veselă uşă de garaj de fabricată până acum – o uşă secţională galbenă, cu un şoricel din inox aplicat manual. Există cerere pentru uşi de garaj personalizate, iar MCA şi-a propus să demonstreze astfel că poate oferi la comandă orice culoare din paletarul RAL, precum şi personalizare cu inserţii din inox.
-
Cărţile digitale şi noile haine ale împăratului
Traseul parcurs de Paul Balogh şi Cristian Dinu până la Readfwd, o platformă de cărţi digitale, pare complicat. Însă cărţile digitale personalizate la care lucrează acum ar putea simplifica lucrurile şi ar putea modifica felul în care citim şi învăţăm.
-
Disciplina firului roșu
De când ne știu – pe mine ca individ și pe noi ca societate – regulile au fost o problemă pentru noi. Ne simțim încorsetați permanent. „Creativitatea” noastră nativ-tradițională „suferă” permanent de tot ceea ce înseamnă norme/reguli/standarde etc. Nu putem accepta ceva fără a adapta. Nu putem aplica eficient fără un twist autohton. Un „La noi (în viața reală) e altfel” și avem liber la „îndoit” reguli și la personalizări miriapodice.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.