Paul Olteanu
-
De ce ne pierdem tot mai repede răbdarea și suntem tot mai puțin toleranți cu lucruri și oameni care nu ne plac, dar cu toate astea ne doare când suntem noi înșine criticați sau respinși -
Creierul uman, o mașinărie setată pentru supraviețuire, nu pentru fericire și calm
Cercetarea neuroștiințifică a arătat că, și dacă luăm un pumn în față, și dacă suntem respinși de cei din jur, amprenta neuronală este aceeași.
În ultima lor carte - „Hold on to your kids” - -
Neuroștiința panicii. Andreea Roșca și Paul Olteanu într-un dialog despre mintea noastră în plină criză
Ce face mintea umană în condiții de stres și panică? Ce putem face pentru a ne păstra echilibrul, cum să ne comportăm cu oamenii din jur și cu cei cu care lucrăm? Ce înseamnă solidaritate -
Cum reacționează creierul nostru în situații de criză și izolare. Cum să facem față avalanșei de fake-news - Podcast by Paul Olteanu
”Atunci când lucrurile se complică și situația devine amenințătoare, elefantul din capul tău scutură jos călărețul și preia controlul cu un singur obiectiv: supraviețuirea. E esențial zilele astea să ne păstrăm Călărețul funcțional și odată -
Viața ta profesională este o competiție. Cu alții și cu tine însuți. Un instrument util: brandingul personal
Pentru a promova într-o companie sau pentru a deveni cunoscut ca profesionist în domeniul tău, oricare ar fi acela, oamenii trebuie să te cunoască și să te recunoască pentru capacitatea de a folosi ce e mai bun în tine ca să atingi și să menții rezultate excelente. Iar pentru asta, aptitudinile, talentele, abilitățile și discernământul – strategic și financiar – nu sunt suficiente. Ai nevoie să te impui, să îți creezi un stil al tău, să te auto-promovezi, să îți extinzi rețeaua de contacte, să mergi la cursuri de dezvoltare personală și profesională și, de ce nu, să apelezi la un mentor. Pe scurt, să îți construiești brandul personal.
-
Training gratuit pentru un brand personal sănătos
Academia Workshop Sessions continuă pe 27 și 28 aprilie cu o nouă sesiune de training gratuită, în cadrul căreia 25 de tineri vor învăța cum să își dezvolte un brand personal puternic, care să îi susțină în atingerea propriilor obiective. -
Brandingul personal – un plus profesional
Intr-o lume in care noile carti de vizita sunt cautarile pe Google şi notorietatea, iar reteaua de contacte profesionale valoreaza deseori mai mult decat diploma din facultate, brandingul personal ar trebui sa fie o preocupare de baza a oricarui profesionist.
-
Viața se mută în online - Video
„Prezența în online este cartea de vizită a viitorului”, a spus Paul Olteanu, expert în marketing personal și comunicare publică, luni, 22 aprilie, în cadrul emisiunii Jurnal de Leadership, de la Radio Lynx. Mai mult decât atât, specialistul a susținut că acesta este și drumul către succes, drum care poate fi accesibil pentru oricine. Nu este deloc imposibil să ajungem acolo unde ne dorim cu toții: pe cea mai înaltă treaptă a afirmării.
-
Importanța marketingului personal în lumea în care trăim
Trăim într-o lume în care competiția este globală, iar capacitatea de diferențiere devine vitală, atât la nivel individual, cât și la nivel de organizație. În aceste condiții, cum putem să ne asigurăm că tot ceea ce facem ne va pune într-o lumină favorabilă și ne va ajuta pe viitor? Răspunsul la această întrebare îl vom afla luni, 22 aprilie, în cadrul emisiunii Jurnal de Leadership.
-
Importanţa discursului public în marketing personal
Încă din primele zile de şcoală ni se spune, fie că o fac părinţii sau profesorii, că pentru a reuşi în viaţă trebuie să fim cei mai buni: să învăţăm, să avem note mari – preferabil la toate materiile, să fim conştiincioşi şi silitori. Cu alte cuvinte, încă de la începutul parcursului nostru de învăţare şi dezvoltare, ni se explică foarte clar cât de important este să avem conţinut. Şi asta e foarte bine!
-
Generatia Kindle
Nouasprezece tineri pasionati de educatie si invatare si-au propus sa construiasca o universitate pe gustul lor. I-au spus Universitatea alternativa si are primul program educational local care se foloseste de e-book readerul de la amazon.com.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.