paradigma
-
Perioada asta de pandemie a fost, pentru mine, foarte interesantă, din multe puncte de vedere. A avut momentele ei de cădere și momentele ei de extaz, a avut revelații neașteptate, unele pozitive, altele nu. A -
La frontierele paradigmei tehnologice: Soluție de educație în domeniul IT
Computerul a încetat demult să mai fie doar un simplu obiect în viețile noastre și acest lucru este deja foarte clar. Numeroase țări au luat măsuri pentru a pregăti populația pentru schimbarile din viitor, iar România nu face desigur excepție. -
Da, rezoluțiile de început de an pot deveni realitate!
Știu, rezoluțiile sunt deja „clasice”. Deja puțini le mai bagă în seamă; puțini sunt cei care mai cred în ele… și totuși, marea noastră majoritate și le stabilește la fiecare început de an, chiar și atunci când anul ce tocmai a trecut a fost unul departe de a fi avut rezoluții realizate.
-
Noua paradigmă a învățării: libera alegere
Săptămâna trecută, la revederea de 30 de ani de la terminarea liceului, am avut un moment de eternitate. Știți voi, clipele alea când toate lucrurile sunt conectate cu toate lucrurile și se face lumină. Nu pentru că-mi revedeam colegii și pe o parte din profesori și observam cum fiecare s-a schimbat. Ci pentru că am auzit cuvintele care mă fac să tresar.
-
Cum dai? Cui ceri? Când primești? Ce refuzi?
Asociația Lumină și Claritate te invită joi, 23 mai, între orele 19.00-21.00 , la Salon Inlight , din București, str. Paraschiva Gherghel 14, la un seminar prin care îți vei putea îmbunătăți considerabil comunicarea cu tine însuți și cu cei din jurul tău, învățând să echilibrezi și să armonizezi cei patru vectori relaționali – a da , a cere, a primi, a refuza.
-
Schimbare de paradigmă. Abilităţile şi competenţele necesare viitorilor lideri în afaceri se modifică
Organizaţiile performante sunt mult mai susceptibile a-şi descentraliza operaţiunile pentru a concura într-un mediu de afaceri globalizat, potrivit rezultatelor studiului „Paradigm shift: building a new talent management model to boost growth” realizat de Ernst & Young în urma unui sondaj în rândurile a 600 de executivi din întreaga lume. Studiul dezvăluie că aceste organizaţii acordă libertate mai mare de luare a deciziilor în cadrul relaţiilor de raportare directă (49%, comparativ cu 35% dintre organizaţiile slab performante chestionate) şi redefinesc rolurile într-un mod mai deschis şi mai flexibil (46% faţă de 34%).
-
Cum să faci un milion de dolari
Până nu de mult, dacă mergeai la facultate, învăţai bine şi terminai printre primii din clasă era suficient ca să-ţi asiguri un loc de muncă într-o instituţie prestigioasă. Dacă dovedeai şi loialitate faţă de angajator, puteai să ieşi bine mersi la pensie de-acolo. Astăzi nimic nu-ţi poate garanta un loc de muncă pe măsura pregătirii tale şi te poţi trezi şomer când te aştepţi mai puţin. Care să fie problema?
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.