pantofi
-
Ancuța Tănase a fost dintotdeauna pasionată de desen, însă a ales o carieră în domeniul financiar, unde a lucrat mulți ani până s-a decis să ia calea antreprenoriatului. Inspirată de ținutele office purtate în multinaționale, la care adaugă pantofi cu toc, adeseori nu atât de comozi, s-a gândit să-și lanseze propriul business cu pantofi realizați manual și pictați. Așa a luat naștere Ancolette în 2015, iar trei ani mai târziu antreprenoarea a ajuns să aibă vânzări lunare de 5.000 de euro. -
Cine sunt tinerii din publicitate care vând sute de perechi de pantofi şi genţi handmade
Lucrau amândoi în domeniul publicităţii, însă îşi doreau independenţa personală şi financiară şi un business care să fie doar al lor. Wilhelmina Tambac şi Daniel Ştefan au mizat pe nevoia femeilor de a-şi cheltui banii, iar în 2013 au început să creeze pantofi, fără să ştie că în câţiva ani vor ajunge să vândă sute de produse pe luna şi să aibă afaceri de peste 100.000 de euro, scrie WALL-STREET.RO. -
Omul care a creat pantofi pentru toate brandurile mari din România
A susține că nu există destin e totuna cu a susține că individualul e nesemnificativ și viața omului e o întâmplare fără rost, a spus Andrei Pleșu în „Minima moralia”.
-
RTC nu tine rezerve de cash, investeste
Cati afaceristi romani si-au permis sa investeasca anul acesta? Strategia majoritatii s-a numit precautia. Insa exista si o categorie care a vazut avantajele acestei perioade. Octavian Radu, presedintele grupului RTC, este un exemplu de investitor pe timp de criza.
-
Incaltamintea la birou
Atat in cazul doamnelor, cat si in cazul domnilor, o emblema a respectului de sine este incaltamintea. Cu siguranta ati intalnit persoane care se lauda cu numarul mare de perechi de incaltaminte pe care le detin. Un fel de trofee! V-ati intrebat, poate, de ce simt aceste persoane nevoia sa arate si sa sublinieze acest lucru. Pentru acestea, numarul mare de perechi de incaltaminte din garderoba este o mare realizare si astfel considera ca au urcat pe o alta treapta a ierarhiei sociale. Complet eronat!
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.