optimizare
-
Companiile își reconfigurează profund strategiile IT, orientându-se preponderent către măsuri de eficientizare rapidă, însă, în majoritatea cazurilor, fără integrarea acestor inițiative într-o arhitectură strategică coerentă, arată studiul „CIO 2025: How to build crisis-resilient IT in -
De la socializarea fizică la cea digitală. Oportunități, beneficii și efecte pe termen lung
Digitalizarea aduce de multă vreme numeroase oportunități și beneficii atât pentru angajatori, cât și pentru angajați. De la optimizări de procese, creșterea productivității, reduceri de costuri, la salarii mai mari și un mediu de lucru -
Tehnică de optimizare fiscală. Ce caută Google în Bermude
E posibil un aranjament care permite evitarea plății unor impozite în valoare de mai multe miliarde de dolari? Vorbim cumva despre o anumită tehnică de optimizare fiscală? Să vedem despre ce este vorba.
Gigantul american -
Optimizează-ți creativitatea
„Creativitatea ne inventează, ne desăvârșește și ne definește lumea. Ne explică și ne deconectează”, spune John Hegarty, partener fondator, Bartle Bogle Hegarty. -
Ce poate însemna o zecime de secundă în plus
În România, pe baza celor mai recente date prelucrate de către Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) în luna august 2017, utilizatorul mediu de telefonie mobilă și internet pe mobil consumă lunar 756 MB trafic de internet mobil, statisticile indicând o creștere cu peste 50%. -
Seminar Robert Dilts
Robert Dilts se va afla in Bucuresti in zilele de 24, 25 si 26 aprilie. Atunci, el va sustine un seminar alaturi de Deborah Bacon despre cum sa ne adaptam acestei perioade prin optimizarea puterii personale, conectarea la realitate sau identificarea rolului si misiunii fiecaruia dintre noi. Intalnirea va avea loc intr-o atmosfera prietenoasa si relaxanta, pentru a permite participantului sa se concentreze asupra sinelui.
-
Seminar Robert Dilts
Robert Dilts se va afla in Bucuresti in zilele de 24, 25 si 26 aprilie. Atunci, el va sustine un seminar alaturi de Deborah Bacon despre cum sa ne adaptam acestei perioade prin optimizarea puterii personale, conectarea la realitate sau identificarea rolului si misiunii fiecaruia dintre noi. Intalnirea va avea loc intr-o atmosfera prietenoasa si relaxanta, pentru a permite participantului sa se concentreze asupra sinelui.
-
Decoratiuni low budget
Stim ca atmosfera din mediul economic este incerta si ca probabil ultimul lucru pe care intentionati sa va cheltuiti banii acum sunt decoratiunile pentru interior. Insa, in astfel de vremuri, exista cateva alternative la elementele decorative de lux, semnate de designeri celebri, pe care ar trebui sa le cantariti cu atentie. Pe scurt, tendintele pentru anul in curs in materie de decoratiuni imbina utilul cu designul.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.