nisa
-
Tot mai mulți consumatori caută produse autentice, cu poveste, iar business-ul Produse-Moldovenesti.ro s-a remarcat printr-o abordare care pune în centrul său tradiția, dar și inovația. Alin Dinu, National Sales Manager, ne vorbește despre stilul său -
Afacere de succes într-o nișă "pretențioasă": o antreprenoare vrea să facă 100.000 de euro din vânzări de haine pentru femei însărcinate
Claudia Stirbei a intrat in antreprenoriat in urma cu sapte ani, cand, dupa ce a ramas insarcinata, si-a dat seama ca pe piata romaneasca femeile insarcinate nu aveau prea multe optiuni, daca isi doreau sa se imbrace bine, informează wall-street.ro. -
Inovaţie într-un business cu tot mai mare potenţial de viitor
Apa termală este cunoscută încă de 2000 de ani ca fiind excelentă pentru tratarea diferitelor boli sau pentru îngrijirea organismului şi nu numai. Beneficiile ei terapeutice stau astăzi la baza lansării unor produse cosmetice de foarte bună calitate, pe nişa de perspectivă a dermatocosmeticelor. Piaţa este în continuă dezvoltare, iar veştile bune vin şi de la mărci româneşti care se dezvoltă cu succes alături de gamele internaţionale.
-
Diversitatea răspunde provocărilor
La începutul anilor ’90, s-au bazat pe inovaţii. Voiau să le aplice în industria românească, industrie care se prăbuşea ca un pietroi. Le-a fost greu, pentru că instabilitatea mediului economic românesc nu era prielnică deloc companiilor nişate. În cele din urmă, s-au extins şi au abordat alte domenii.
-
Miniprenorii care ne fac viaţa mai uşoară
Au construit mini-afaceri, dar cu potenţial de creştere. Cred cu tărie în segmentele de nişă şi spun că au avantajul de a face numai ceea ce le place şi pentru cine le place. Un soi de relaxare dat de venitul stabil de la job sau de gradul de dezvoltare a businessului. Trei oameni din domenii diferite au în comun pasiunea: de a scrie, de a desena sau de a face hainele să arate bine. Sunt poveştile unor întreprinzători care vorbesc despre hobby-uri născute în copilărie şi transformate, dintr-o sclipire, în ceea ce numim acum mini-afaceri.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.