nike
-
Nike este cunoscut în întreaga lume, mai ales când vine vorba de echipamente sportive, dar puțini știu povestea din spatele acestui brand și mai ales cum s-a ajuns la acest nume. Are legătură cu mitologia -
Forumul Nike demonstrează atât promisiunile, cât şi pericolele creării unei comunităţi de utilizatori
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
De Anul Nou, printr-un tweet, a fost anunţată lansarea Forumului Comunităţii Nike. Dacă nu ai remarcat, ai toate scuzele. Astăzi, mesajele promoţionale pentru forum nu mai există, fiindcă au fost scoase din bara de navigaţie de pe site-ul Nike, iar numărul conversaţiilor despre forum purtate pe site-urile de socializare este aproape de zero. Şi totuşi, Nike Community Forum este una dintre cele mai mari oportunităţi ale Nike – un mod de a-i aduce pe site-ul companiei pe utilizatorii săi de servicii şi mesaje furnizate pe telefonul mobil „Nike+”, precum şi de a crea un „ecosistem” de atleţi care să fie cu adevărat activi şi implicaţi în discuţii.
-
Zece companii cu un marketing genial
Cu toţii ştim că există o multitudine de definiţii pentru marketing: de la modelul simplist de a vedea marketingul drept "arta şi ştiinţa de a vinde", la definiţia dată de Kotler, care prezintă marketingul ca "un proces social şi managerial prin care indivizi sau grupuri de indivizi obţin ceea ce le este necesar şi doresc prin crearea, oferirea şi schimbul de produse şi servicii având o anumită valoare".
-
Doua modele de business, doua studii de caz
De-a lungul timpului, marile companii se confruntă cu tot felul de oportunităţi şi ameninţări. Fie că este vorba de fidelizrea clienţilor sau de majorarea vânzărilor după perioade de turbulenţe economice, companiile trebuie să caute tot timpul soluţii pentru a ieşi din impas. În unele cazuri răspunsul îl reprezintă simplificarea structurii de conducere şi o implicare mai mare a top managementului în activităţile de zi cu zi ale companiei.
-
Cele mai etice companii din lume
PepsiCo, Nike, Ford, Hewlett-Packard, Adobe Systems, L’Oréal, Timken, IKEA, Cisco Systems si Vodafone Group se numara printre cele mai etice companii din lume, potrivit unui top realizat de Institutul Ethisphere si dat publicitatii astazi.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.