moral
-
Relațiile profesionale influențează atmosfera de lucru și performanțele individuale. Colegii pot deveni un factor motivant sau o sursă de stres, în funcție de modul în care interacționează. Presiunea resimțită la locul de muncă poate avea -
Cum să menții ridicat moralul echipei în perioada finalului de an
Perioada sărbătorilor de iarnă poate fi o perioadă stresantă pentru angajați, din cauza oboselii acumulate de-a lungul anului, a problemelor personale, a presiunii pentru finalizarea proiectelor și a volumului mare de muncă. În aceste condiții, -
Cum să îi motivezi şi să-i implici pe angajaţii care sunt pe cale să-şi piardă joburile
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Este oricum destul de greu să îi energizezi pe oameni pe parcursul unei fuziuni sau achiziţii, chiar dacă ei ştiu că sunt şanse mari să facă parte din noua organizaţie. Dar e şi mai greu să câştigi loialitatea şi devotamentul celor care ştiu că este foarte probabil să îşi piardă jobul.
-
Patru idei pentru ridicarea moralului
Suntem bombardati cu stiri negative: criza financiara a ajuns in Romania. Bancile nu mai acorda decat foarte greu credite. Producatorii de autoturisme si electrocasnice, dar si marile lanturi comerciale si-au diminuat vanzarile. Somajul s-a dublat in ultimele doua luni, iar in mediul privat s-a ajuns la un numar de 150.000 de disponibilizati. Blocajul investitiilor si scaderea semnificativa a comenzilor la export au generat o perioada de stagnare in economie. Criza induce ingrijorare si incertitudine in privinta mersului afacerilor in noul an, iar in companii se iau masuri nepopulare in randul angajatilor. Moralul oamenilor depinde de increderea pe care o au in liderul lor si in climatul de lucru pe care acesta l-a creat in organizatie. Ei isi regleaza starea de siguranta si de confort psihic urmarind coerenta dintre afirmatiile pe care le face liderul si actiunile pe care le intreprinde. Daca liderul nu se face vazut si auzit, daca usile biroului sau raman inchise pana tarziu in noapte, oamenii isi vor pierde increderea in capacitatea acestuia de a-i conduce dincolo de actuala criza. Cat de mult conteaza starea de spirit din companie? Cui revine responsabilitatea de a mentine si ridica moralul oamenilor?
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.