model de business
-
Cumperi un produs, îl folosești o vreme, apoi te gândești dacă merită să-l schimbi cu ceva mai bun. De ce să treci prin acest proces mereu, când poți avea acces continuu la servicii actualizate și -
„Cred că provocarea cea mai mare a venit din suprapunerea cerințelor programului cu perioadele de lockdown”
Valentin Ivănescu este Chief Executive Officer la WineRo Alira și absolvent BISM.
Am urmat cursurile Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității din Craiova, specializarea Management, urmată de un Master în Marketing și -
Digitalizarea – o condiţie esenţială pentru supravieţuirea companiilor
Când ai cumpărat ultima dată un bilet de avion fără să accesezi un website? Sau când ai intrat ultima dată într-o agenţie bancară pentru a transfera fonduri? Când a fost ultima dată când ai consultat o carte de telefoane pentru a găsi numărul unui restaurant? De la lună la lună, din ce în ce mai multe servicii fac trecerea la digital: de la setarea consumului de energie din propria casă printr-o aplicaţie de mobil, până la finanţarea online a unei mici afaceri de la celălalt capăt al lumii. Toate aceste servicii există deja, iar altele sunt create în fiecare zi.
-
Cele mai mari ameninţări pentru sectorul telecom în 2012
Nevoia unor noi modele de business, nivelul cheltuielilor de capital şi incertitudinile sistemului de reglementare - reprezintă cele mai mari ameninţări, dar şi oportunităţi pentru domeniul telecomunicaţiilor în 2012, potrivit ultimului raport „Top 10 riscuri în telecomunicaţii în 2012”, lansat recent de Ernst & Young.
-
GolinHarris lansează un nou model de business
Agenția de PR GolinHarris Bucureşti anunţă o schimbare majoră a modelului său de business, prin crearea unei structuri noi de agenţie, bazată pe modele şi instrumente proprii, inovatoare. Modelul g4 lansat astăzi a fost creat la nivel global anul trecut şi a fost gândit pentru a răspunde nevoilor tot mai specifice ale clienţilor.
-
Doua modele de business, doua studii de caz
De-a lungul timpului, marile companii se confruntă cu tot felul de oportunităţi şi ameninţări. Fie că este vorba de fidelizrea clienţilor sau de majorarea vânzărilor după perioade de turbulenţe economice, companiile trebuie să caute tot timpul soluţii pentru a ieşi din impas. În unele cazuri răspunsul îl reprezintă simplificarea structurii de conducere şi o implicare mai mare a top managementului în activităţile de zi cu zi ale companiei.
-
Educatie cu ingrediente naturale
Sa zicem ca aveti un job de care v-ati plictisit, iar tot ce v-a ramas este pasiunea pentru gatit, neaparat cu ingrediente naturale. Nu v-ati dori sa va materializati pasiunea? Zis si facut. Va deschideti un restaurant mic unde si proprietarul, si bucatarul sunteti tot voi. Cum va suna un astfel de model de business?
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.