mihaela radulescu
-
Când spunem „branding personal”, ne gândim, automat, la vedete. La un nivel simplist, poate trece drept un instrument de marketing capabil să transforme ceva cât se poate de normal, firesc și obișnuit, în ceva... extraordinar. Dar dacă vorbim despre business, brandingul personal devine un subiect din ce în ce mai serios. Ideea de produs frumos ambalat dispare brusc și face loc adevărului: brandingul personal este un „must” al acestor timpuri în care nevoia de autenticitate este din ce în ce mai acută, într-o lume a afacerilor în care nimeni nu mai vrea să semene cu altcineva, ci are un singur obiectiv: să fie o-ri-gi-nal! -
Secretele unui Antreprenor de succes
Cam cât de important este pentru tine să faci ceea ce îţi place? Ai idei grozave şi curaj să le pui în scenă? Pe 11 octombrie ai putea să îţi transformi visul în realitate la conferinţa „Afaceri din pasiuni”. Mai este doar o săptămână de înscriere aşa că, treci la treabă!
-
Leadership Talks - un proiect dedicat liderului din tine
AIESEC Bucuresti - parte a celei mai mari organizatii globale condusa de studenti - anunta deschiderea oficiala a proiectului Leadership Talks. In perioada 1-4 noiembrie, studentii sunt invitati sa participe la evenimentul care ii va pune fata in fata cu adevaratii lideri ai momentului, dandu-le ocazia sa descopere povestile lor de succes.
-
Gomentorship: Profesionistii isi prezinta carierele
Invitatii GOmentorship - Misu Negritoiu, Dragos Bucurenci, Adela Rogojinaru si Serban Alexandrescu - le vor vorbi tinerilor despre drumul lor profesional, marti, 5 octombrie, ora 19.00, la Sala de Lectura a Facultatii de Litere din cadrul Universitatii din Bucuresti.
-
Aniversare
Dupa o viata petrecuta pe scena si pe platourile de filmare, Florin Piersic, unul dintre cei mai iubiti actori romani, vine in fata publicului pentru a marca implinirea celor 50 de ani de activitate.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.