MasterCard
-
În toată agitația de Black Friday, Salt Bank schimbă regulile jocului și lansează o campanie în modul „zen”. Împreună cu Mastercard, banca oferă clienților 8 oferte lansate pe parcursul lunii noiembrie -
Selfie-ul, utilizat mai nou și pentru plăți
MasterCard a anunțat marți lansarea unui sistem de plată prin identificare facială în 12 țări europene, urmând ca în 2017 acest sistem să fie extins treptat la nivel mondial. -
Românii, lideri regionali la folosirea smartphone-urilor
Românii sunt lideri regionali în ceea ce privește numărul de persoane care dețin mai mult de un smartphone și îl utilizează timp de minimum 4 ore pe zi, arată studiul Mastercard Impactul Inovației. Dintre cele 23 țări analizate în cadrul studiului, România și Bulgaria au arătat cel mai mare potențial de dezvoltare al segmentului de plăți mobile. -
Plățile mobile câștigă teren în fața birocrației
Deschiderea populației față de plățile mobile continuă să se îmbunătățească, oamenii fiind tot mai încântați de posibilitate plății direct de acasă, sau de oriunde s-ar afla, arată ultimul studiu MasterCard dezvoltat în parteneriat cu Prime Research. -
Bărbatul este noua femeie. Folosește shoppingul ca terapie antistres
Este clar că ianuarie nu este cea mai fericită lună din an, mai ales că are ghinionul să urmeze după decembrie, şi cum toţi ne simţim un pic depresivi, dorim să ne acoperim acest mic gol, cu un strop de fericire. În general apelăm la achiziţia de cadouri. Al doilea Treat Index anual realizat de MasterCard relevă faptul că am devenit mai dornici să investim în recompensa perfectă: anul acesta, 42% dintre noi spun că își cumpără mici cadouri pentru a se înveseli, comparativ cu 33% care declarau acest lucru anul trecut. -
MasterCard: Reguli pentru cumpărături online sigure
În Europa, MasterCard a identificat tendinţa de migrare a tranzacţiilor de la magazinele tradiţionale către comerţul online, prin urmare, vrem să oferim cât mai multe produse şi servicii utile pentru consumatori, atunci când cumpără online, spune Piero Macari, Business Leader, Product Development la MasterCard.
-
CEC Bank şi MasterCard Europe aduc în România serviciul MoneySend
CEC Bank şi MasterCard Europe aduc în România, în premieră pentru spaţiul comunitar european, serviciul MoneySend, care permite deţinătorilor de carduri emise de CEC Bank să trimită bani către orice persoană care deţine un card MasterCard sau Maestro emis în România sau într-o serie de ţări europene, de instituţii financiare certificate pentru acest serviciu. Transferurile se pot realiza simplu şi rapid, prin intermediul bancomatelor CEC Bank. De asemenea, posesorii de carduri MasterCard CEC Bank vor putea primi bani expediaţi de deţinătorii de carduri MasterCard sau Maestro emise de bănci din ţară şi străinătate certificate pentru a expedia bani prin serviciul MoneySend MasterCard.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.