livrare
-
Europarlamentarii europeni negociază noi drepturi pentru consumatori, indiferent dacă aceștia aleg să cumpere online sau din magazine fizice. Dacă propunerile vor fi inserate într-un Regulament UE, românii nu vor mai fi nevoiți să notifice vânzătorul pentru a li se repara sau înlocui produsele defecte. Au doi ani în care nu trebuie să demonstreze că produsul a fost defect, iar dacă aleg un produs second hand vor beneficia de doi ani garanție. -
Fiecare client este diferit, din (ne)fericire. 15 tipologii şi 15 metode de a le face faţă
Fiecare om este unic, deci şi fiecare client este unic. Este de preferat să avem clienții perfecți, care sunt de acord cu propunerile noastre, care poartă conversații constructive și care știu ce vor încă de la început. Din păcate... viața nu este roz și în fiecare zi ne întâlnim cu fel și fel de oameni. -
Cum să îți omori afacerea când promiți și nu livrezi
Dacă magazinul nu este pregătit cu stocurile necesare și capacitate logistică suficientă, un vârf de vânzări prost gestionat poate provoca pierderi semnificative, în ciuda vânzărilor ridicate de moment. Dacă apar sincope și erori în livrări, este afectată direct retenția clienților, unde și o scădere de doar 3% este imensă, estimează oficialii Frisbo. -
Mâncare mai multă şi mai ieftină pentru angajaţi
Foodpanda „atentează” la papilele corporatiştilor, țintind angajații companiilor de top din București, localizate pentru început într-un perimetru de 3-4 km în jurul Pieței Unirii și în zona Preciziei. Aceștia vor avea acces la meniuri cu până la 50% mai ieftine. -
Clienții online își doresc o experiență „omnichannel”
Clienții din Europa și din întreaga lume își doresc control mai mare asupra experienței de expediție și livrare a produselor comandate online, potrivit rezultatelor celui mai recent studiu „UPS Pulse of the Online Shopper”, privind comportamentul clienților atunci când fac cumpărături online.
-
Curier pentru o zi
Se trezeşte de dimineaţă, îşi bea cafeaua şi mănâncă bine, cât să îi ajungă pentru aproape toată ziua. Pleacă împreună cu fetiţa lui de nouă ani spre şcoală. Odată ajunşi la destinaţie, micuţa fuge la ore, el merge să se întâlnească cu ceilalţi trei colegi, alături de care vine în fiecare zi la serviciu.
-
Livrare cu ajutorul dronelor? De ce nu!
Într-un viitor nu foarte îndepărtat, livrarea comenzilor online ar putea fi efectuată cu ajutorul dronelor. Cel puțin la asta se gândește Jeff Bezos, CEO-ul Amazon. Retailerul online american va încerca să dezvolte vehicule aeriene fără pilot, care să poată livra colete într-o jumătate de oră de la primirea unei comenzi de la clienţi, informează Mediafax.
-
Creştere de 20% a afacerilor Sameday în 2013
Magazilele online au dezvoltat o adevărată afacere cu livrările direct acasă a produselor comandate. Acest lucru a adus beneficii şi firmelor de curierat afiliate acestui domeniu, astfel că cifrele de afaceri ale acestora sunt tot mai mari faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.
-
TNT Express extinde cu 20% acoperirea serviciilor Express cu livrare până în ora 12:00 în Europa
Exportatorii români pot beneficia de livrări garantate, la primele ore ale zilei, pentru documente, colete și marfă, precum și de avantaje comerciale consistente în negocierea contractelor internaționale.
-
Un pic altfel - Ciorbă de fasole cu patru afumături
Prin Septembrie anul trecut, domnului Tavi, în Dej, i-a fătat purceaua 12 purceluşi. Domnul Tavi se ocupă cu creşterea porcilor şi procesarea cărnii în produse tradiţionale.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.