Clienții care intră în magazinul Kaufland din Barbu Văcărescu pot descoperi un dispozitiv unic, menit să le facă experiența la cumpărături mai simplă, mai intuitivă și, mai ales, mai responsabilă.
Kaufland lansează, în premieră, un
Kaufland surprinde printr-o inițiativă verde. Lanțul de retail amplifică proiectul mini‑pădurilor urbane în parcările magazinelor sale. Până la finalul lui 2024, rețeaua va cuprinde șase astfel de spații. Primele s-au lansat în parcare, iar acum
Revista HR Manager a organizat, cu sprijinul Humanistic, pe 20 aprilie, ediția a XIII-a din seria de evenimente online FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA VIITORULUI. Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC, a dezbătut alături de invitații
Angajarea persoanelor cu dizabilități este încă un proces greoi pe plan local, iar companiile care își doresc să devină cât mai incluzive se confruntă cu diverse provocări, de la dotarea spațiilor de lucru cu echipamente
În Romania, 1 din 10 persoane este afectată de depresie. Peste 50% dintre persoanele care suferă de depresie nu știu că au această afecțiune și mai puțin de 30% ajung să se trateze. De cele
De Ziua Internațională a Persoanelor cu Dizabilități, Kaufland România, un angajator ce sprijină diversitatea și egalitatea de șanse, dezvăluie rezultatele importante aduse de programul A.C.C.E.S. (Angajare de Candidați cu Cerințe și Evoluții Speciale) și totodată
Povestea Kaufland România a început pe 13 octombrie 2005, odată cu deschiderea primului magazin Kaufland, în Colentina, București. În cei 15 ani de activitate, a reușit să ajungă în topul companiilor de retail din România
Acestea vor fi create atât în contextul deschiderii de noi magazine, cât și prin extinderea echipelor actuale
***
Kaufland România pregătește, pas cu pas, o nouă provocare: înființarea a 1.000 de noi locuri de muncă
„Fără joburi mici. Doar roluri esențiale”. Cu acest titlu și acest mesaj, în toamna anului trecut, Kaufland a dat start unei campanii de employer branding, ce are ca principal obiectiv reconfirmarea angajamentului companiei față de
Kaufland România majorează venitul minim brut începând cu 1 martie 2020, la 3.650 lei. În plus, câștigă pentru al cincilea an consecutiv certificarea „Angajator de Top” în România și, pentru al doilea an la rând,
Parenting-ul cere atenție, răbdare și este un job 24/7. Kaufland înțelege această provocare și construiește un spațiu dedicat pentru copiii angajaților companiei.
Camera, amplasată în incinta unuia dintre sediile centrale Kaufland, este dotată ținând cont
În luna noiembrie, angajatorii curajoși vor da examen în fața a 50.000 de studenți: se vor ridica la înălțimea așteptărilor? cv30 aduce o noua ediție Students’ Kit în universități, moment în care tinerii vor descoperi
Astăzi, de Ziua Mondială a Mediului înconjurător, s-a desfășurat în București un eveniment de inaugurare al unui spațiu care aduce la un loc liderii ce luptă pentru un mediu economic și o societate responsabilă în România.
Probabil că știi întâmplarea de săptămâna trecută de la Odorheiu Secuiesc, unde un flăcău pus pe scandal și faimă online a reclamatcă o vânzătoare de la Kaufland nu l-a servit pentru că vorbea în limba româna.
Kaufland, lider pe piața de retail, primește pentru al doilea an consecutiv certificarea internațională de Top Angajator în România, acordată de institutul independent Top Employer din Olanda. Recunoașterea a fost acordată pentru strategia locală remarcabilă practicată de companie în recrutarea, motivarea și retenția angajaților săi, Kaufland România devenind astfel un model și pentru celelalte companii din industrie.
Kaufland va crește salariul minim pentru lucrătorii comerciali din magazine. Astfel, aceștia vor încasa 2000 lei brut, inclusiv tichete de masă, cu data de 1 martie 2017. Nu este singurul retailer care a anunțat creșteri salariale, Lidl anunţând deja că a majorat salariile vânzătorilor şi ale comisionarilor cu 1 octombrie 2016.
Kaufland, Cora, Carrefour, eMAG, Altex, Media Galaxy sau MiniPrix sunt doar câteva din companiile care vor fi prezente la retailArena. Cele 2 zile de eveniment (26 şi 27 octombrie) intitulate Marketing & Innovation Day şi Omnichannel Day vor întâmpina cei peste 250 de participanţi cu peste 25 de speakeri, conferinţă, workshopuri, zona expo şi zona dedicată de networking.
Tinerii care ajung pe piața forței de muncă sunt, potrivit companiilor, din ce în ce mai slab pregătiți în ultimii ani, chiar dacă aproape toți dețin o diplomă de licență. Acest lucru nu garantează însă că pot ocupa o poziție de specialist sau de Deputy Manager în cadrul unei companii de top. De aceea unele organizații au decis să inițieze propriile programe pentru a-și pregăti viitorii angajați.
Kaufland România le propune clienților săi o nouă abordare: „Trăiește fresh”, un concept bazat pe un stil de viață sănătos ce pornește de la prospețimea alimentelor consumate în fiecare zi și merge până la o nouă filosofie de viață.
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România.
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă.
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie.
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.