Grayling
-
Comunicarea se schimbă o dată cu tehnologia, iar compania internațională de consultanță în comunicare Grayling a identificat opt dintre tendințele anului viitor. Potrivit specialiștilor acesteia, în 2016 oamenii vor controla conținutul și vor influența business-ul companiilor și mai mult, datorită evoluției și expansiunii mediului digital, iar brandurile se vor concentra pe încurajarea legăturilor umane emoționale directe cu consumatorii. -
Termenul de „relatii publice” (PR) discrediteaza profesia
Studiul privind situatia relatiilor publice in 43 de tari (European Communication Monitor 2011) arata o crestere a puterii de influenta si a nivelului salarial; in acelasi timp 42% dintre respondenti considera ca termenul de „relatii publice” (PR) discrediteaza aceasta profesie. Raportul mai arata ca majoritatea specialistilor in comunicare au o gama larga de responsabilitati si acces direct la top management.
-
Comunicarea se muta pe retelele sociale
„Sa nu minti” este regula de aur a comunicarii. Nu conteaza cui ne adresam, perioada in care ne aflam sau compania din care venim. Calea adevarului este cea mai importanta piesa din puzzle-ul comunicarii.
-
Miscare de coagulare in PR
Compania de comunicare Mmd, cu reprezentanta si in Romania, a fuzionat cu Grayling si Trimedia, formand a doua agentie globala de consultanta cu venituri de peste 100 milioane de euro. Astfel, cei 20 de consultanti de la biroul din Bucuresti pot face schimb de experienta cu 900 de colegi din intreaga lume. Noua filosofie, „o gandire diferita, intr-o lume diferita”, se traduce prin diversitatea mediilor din care provin angajatii si prin accesul la idei si expertiza de pe toate pietele unde este prezenta compania.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.