GfK Romania
-
Cum se raportează românii la tehnologiile digitale precum smart TV, stocare în cloud, plăți de pe mobil, realitate augmentată, smartwatch sau internet of things? Cum era de așteptat, tinerii au o rată dublă de adoptare a noilor tehnologii, potrivit unui studiu realizat de GfK România. -
Cu ce ochi văd angajatorii tichetele de masă electronice
În contextul preocupărilor privind introducerea tichetelor de masă în format electronic, Chèque Déjeuner România și GfK România au realizat un studiu calitativ referitor la nivelul de acceptare a instrumentelor electronice de către angajatorii și angajații din România. Realizat în rândul managerilor români care acordă tichete de masă, acesta și-a propus să investigheze cum este perceput noul suport electronic, precum și care sunt avantajele și barierele identificate de angajatorii români în introducerea acestui instrument electronic.
-
Românii sunt optimişti în ceea ce priveşte depășirea crizei economice
Se pare că anul 2013 nu a fost aşa de rău, chiar dacă numărul 13 se spune că poartă ghinion. Românii au stabilit un nou record pozitiv în ceea ce priveşte cota de încredere de la declanşarea crizei economice până în prezent, relevă un studiu realizat de Gfk pentru Comisia Europeană, atingând media anuală de -35.
-
PurchaseJourney îți arată traseul complet online şi offline al cumpărătorului modern
GfK România lansează PurchaseJourney.dx, o metodologie inovativă care analizează în premieră comportamentul consumatorului în mod integrat, atât în mediul digital, cât şi în cel tradiţional, de-a lungul întregului proces de luare a deciziei de cumpărare.
-
Premii de 160.000 de euro pentru românii care cred în schimbare prin forțele proprii
79% dintre români așteaptă de la autorități soluții pentru o viață mai bună (GfK România, 2011). Cel puțin 500 de români demonstrează că această atitudine se poate schimba: au propus 500 de soluții pentru comunitățile din România pe ȚaraluiAndrei.ro (Petrom, 2013).
-
Majoritatea românilor nu se aşteaptă la majorări salariale în 2012
Românii sunt în continuare pesimişti în ceea ce priveşte evoluţia remuneraţiei pe care urmează să o primească în acest an. Un procent de 40% cred că venitul lor va rămâne acelaşi, în vreme ce 37% spun că se aşteaptă ca acesta să scadă, potrivit informaţiilor provenite din Barometrul de Încredere a Consumatorului, studiu cofinanţat de Comisia Europeană şi realizat lunar de GfK România. În ceea ce priveste evoluţia perspectivelor situaţiei economice actuale, comparativ cu cele consemnate în urmă cu un an, se poate constata o usoară îmbunătăţire.
-
30% dintre utilizatorii de Internet au făcut cumpărături online în ultimul an
Aproape 30% dintre utilizatorii de Internet din România din mediul urban au făcut cumpărături în mediul virtual în ultimul an, iar un sfert dintre cei care cumpără de pe Internet fac asta cel puţin o dată pe lună, arată cel mai recent studiu realizat de GfK România care analizează comportamentul internauţilor faţă de cumpărăturile online.
-
Un roman din zece are card de credit
Manageri sau specialisti cu studii superioare, atrasi de produsele hi-tech (laptopuri, PC-uri si telefoane mobile), care merg frecvent la cumparaturi, inclinati sa cumpere lucruri ca sa-si ofere o recompensa. Acesta este profilul utilizatorilor de carduri de credit realizat in cel mai recent studiu al GfK Romania.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.