Fundaţia eMAG
-
Fundația eMAG a anunţat joi că deschide 14 centre afterschool la sate, 14 centre de pregătire pentru performanță și lansează un program de promovare a orelor de educație fizică în școli. -
Sute de mii de clienți eMAG au donat 1 milion de lei pentru programul „Hai la Olimpiadă!”
1 milion de lei au fost strânși, de-a lungul a trei ani, cu ajutorul a peste 200.000 de clienți eMAG care au dorit să susțină cu donații proiectul Hai la Olimpiadă!, dezvoltat de Fundația eMAG, participând astfel la crearea unui cadru favorabil performanței în educație. Ca rezultat, 1.700 de elevi se pregătesc în acest moment în 14 centre finanțate prin program, în șapte județe din țară.
-
Oameni care cultivă pasiunea de a învăța. O inițiativă: „Hai la Olimpiadă”
A început școala, au reînceput și strădaniile noastre de părinți întru cultivarea și stimularea cât mai eficientă a minților celor mai mici și nu chiar atât de mici. Ce s-a pierdut în vacanță se recuperează acum, la școală, la școala după școală (sau ȘDȘ, cum auzim că i se mai spune), și în pregătirea separată de cadrul instituțional. Dar educația adevărată se face tot acasă, acolo unde părinții se implică serios în munca celor mici, după orele de serviciu. Pentru elevii cu adevărat pasionați, apar însă, încet dar sigur, și alte soluții. Vorbim aici despre inițiative în care pasiunea unui elev pentru o materie (sau mai multe) se poate transforma în valoare pe termen lung. -
Businessul investește în Educație. Iulian Stanciu și Tudor Vlad, oamenii din spatele Fundației eMAG
„Știm că olimpicii noștri pleacă din țară. Dar unii se vor întoarce. Și vor da înapoi României o parte din valoarea acumulată aici.” Iulian Stanciu, directorul general eMAG, vorbește despre olimpicii României, pe care, alături de o echipă condusă de Tudor Vlad, îi susține prin programele Fundației eMAG. -
Lotul olimpic al României la fizică participă la Asian Physics Olympiad din Singapore
Fundația eMAG susține participarea lotului olimpic al României la fizică în competiția Asian Physics Olympiad (AphO) organizată în perioada 11-18 mai 2014 în Singapore. Olimpicii români participă în premieră la ediția din acest an a Olimpiadei dedicate cu precădere țărilor asiatice. România devine, astfel, singura țară din Europa reprezentată la AphO ca urmare a invitației exclusive primite din partea organizatorilor.
-
Românii se pregătesc în Rusia pentru cel mai mare concurs internaţional de programare
Cinci dintre cei mai buni programatori români pleacă în Rusia pentru a participa la o tabără de pregătire pentru ACM ICPC, cel mai mare concurs internaţional de programare la nivel universitar. Cu know-how-ul acumulat acolo, membrii echipei, printre care se numără foşti olimpici internaţionali care au lucrat pentru Google şi Twitter, speră să poată transforma industria locală de IT.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.