femeie de afaceri
-
În mediul de afaceri te poți baza cu încredere pe stilul clasic sau pe stilul minimalist. Dacă ești o persoană neconvențională și vrei să treci la nivelul următor, poți opta și pentru un stil eclectic, -
Potretul robot al femeii de afaceri din România
Cele mai noi date de la Registrul Comerţului şi Ministerul de Finanţe, analizate de KeysFin, arată că spre deosebire de anii trecuţi, tot mai multe femei intră în afaceri. Analiza mai arată că majoritatea firmelor în care sunt implicate în calitate de acţionar majoritar au, în medie, trei salariaţi şi o cifră de afaceri de până în 500.000 lei. -
Succesul redefinit - psihologie motivaţională cu Arianna Huffington
Succesul redefinit. Prosperitate, înţelepciune, miracol şi crearea unei vieţi pline de sens, în engleză Thrive: The Third Metric to Redefining Success and Creating a Life of Well - Being Wisdom, and Wonder este cel de-al 14-lea volum semnat de Arianna Huffington, care a debutat în publicistică în 1973 cu The Female Woman. Arianna Huffington este unul dintre cei mai importanți oameni de media din America, politician, jurnalist și femeie de afaceri. -
Femeia de afaceri: „Mână de fier în mănuşă de catifea”
Anca Georgescu Aladgem este, din toamna anului trecut, Director Executiv Resurse Umane Romtelecom şi Cosmote România. Cu experiență în derularea unora dintre cele mai ample procese de schimbare organizațională în cadrul Romtelecom, în prezent ea își dedică eforturile găsirii unui numitor comun între culturile, premisele, preconcepțiile, structurile demografice și istoriile diferite ale celor două companii.
-
Femeia de afaceri din România ştie să joace mai multe roluri
Melania Mirea, Director Executiv, Membru Directorat în cadrul BCR Pensii, a ales să lucreze în domeniul bancar imediat după facultate, pentru că a fost atrasă de brandurile puternice care ofereau tot ce îşi putea dori un tânăr absolvent: posibilitatea de dezvoltare, provocări profesionale, dar şi stabilitate şi siguranţă. Ulterior însă banca a devenit locul în care a învăţat lucruri valoroase despre afaceri şi relaţia cu clienţii.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.