farmec
-
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, face un pas strategic pe piața parfumurilor și lansează Epithet, o nouă linie premium care îmbină rafinamentul tradiției cu spiritul contemporan. -
Re-adaptare, re-inventare, re-orientare
Sursa foto: pixabay.com
La mai bine de o lună de când am intrat în perioada de criză, este necesar să punem un punct apăsat trecutului apropiat și să ne asumăm noua conjunctură.
Re-adaptare, re-inventare, re-orientare -
Farmec: Cifră de afaceri de 105,5 milioane de lei în primul semestru al anului
Farmec a înregistrat în primul semestru al anului 2017 o cifră de afaceri de 105,5 milioane lei, ceea ce înseamnă o creștere cu 9% față de aceeaşi perioadă din 2016.
-
Farmec are magazin pe Coasta de Azur
Farmec şi-a deschis magazin pe Coasta de Azur. Producătorul român de cosmetice şi-a deschis magazinul de brand la Menton, în patria parfumurilor franţuzeşti, unde va comercializa atât cele mai noi produse, cât şi gamele tradiţionale de cosmetice. -
Femeile care flirtează au mai mult succes în negocieri
E uşor de intuit că doamnele şi domnişoarele care flirtează în timpul întâlnirilor de afaceri pot avea mai mult succes, mai ales dacă vorbim de negocieri. Acest lucru a fost recent demonstrat şi de studiul Feminine Charm, realizat de Personality and Social Psychology Bulletin, conform căruia femeile care îşi folosesc şarmul au mai multe şanse să obţină ceea ce îşi doresc.
-
Vânzările Farmec au crescut cu peste 15% în 2011
Farmec Cluj-Napoca a încheiat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 110.9 milioane lei (26,2 milioane de euro), înregistrând astfel o creştere a vânzărilor cu 15,6% faţă de anul precedent în lei, respectiv 17,5% în euro.
-
Creștere cu 16,9% a cifrei de afaceri în primul semestru din 2011 pentru Farmec
Cel mai mare producător de cosmetice din România încheie prima jumătate a anului 2011 cu o creştere de 16,9% a cifrei de afaceri, comparativ cu perioada similară a anului trecut, rezultatele companiei ajungând la 54,6 milioane lei. Astfel, Farmec continuă trendul ascendent estimat pentru anul acesta.
-
Rezistenta companiilor pe timp de criza
Majoritatea companiilor resimt criza. Ca masuri, companiile si-au regandit bugetele pe anul in curs si si-au construit planuri, insa pe termen scurt, pentru ca recesiunea le-a aruncat intr-o stare de incertitudine. Care sunt cele mai potrivite si care sunt cele mai proaste decizii pe care o companie le poate lua, aflam de la cateva organizatii care activeaza in mediul de afaceri romanesc.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.