fapte
-
Una dintre modalitățile de a mă dezvolta ca profesionist este să fac lucrurile înainte să fiu pregătită să le fac, să mă las condusă mai mult de viziunea și intuiția mea decât de ceea ce -
Anita Sterea: Descoperă Bucureștiul cultural - Cover Story (III)
Oameni, fapte și valori
Bun de patrimoniu
(III)
România are bogații culturale, arhitecturale și tradiții inestimabile, dar un nivel de conștiința și de identitate, de prețuire a acestora, nedemn de valoarea lor. În trecut, oamenii -
DESENÂND am devenit tot mai CETĂŢEAN
Deja nu mai poate răspunde cererilor primite pe internet. În ultimii ani, Dan Perjovschi a devenit un drawing provider pentru tot felul de cauze activiste şi caritabile. E rugat să facă imagini simple şi percutante pentru pagini de Facebook sau pe tricouri. „Fac cât pot, fiindcă e multă durere în ţara asta. Dar mi-am atins limita…" -
De la credibilitate la fapte
Haideţi să ne așezăm în pantofii unui business owner. Să scoatem din dulap costumul la dungă şi să vedem cum gândeşte. Ce vreau eu ca business owner? Păi, simplu! Am făcut un business ca să am profit. Şi ca să am profit, vreau lângă mine oameni care vor acelaşi lucru: profit. Şi nu doar că îl vor, ci sunt şi capabili să-l obţină. Adică nu doar să fie credibili atunci când spun că vor face profit, ci să şi demonstreze acest lucru cu fapte concrete. -
7 mesaje pe care le transmitem fără să vorbim
Comunicarea este un proces constant care nu se întâmplă doar prin vorbe, ci şi prin limbaj non-verbal sau chiar prin fapte. Uneori acest lucru ne avantajează, alteori nu. De exemplu, atunci când o persoană ne face curte, iar noi „îi dăm de înţeles” că nu ne interesează, ne face lucrurile mai simple, alteori însă, în special în relaţiile profesionale, le complică. Acest articol este despre cum comunicăm prin fapte fără să ne dorim. De ce este important pentru un lider?
-
Fapte și ficțiune în executive coaching (II)
Scriam într-un articol precedent despre faptul că, din păcate, profesia de coach nu este suficient de cunoscută în România. Industria este încă la început la noi, ceea ce a generat o serie de preconcepții, speculații și credințe mai mult sau mai puțin deformate în legătură cu obiectul real al acestui domeniu.
-
Fapte și ficțiune în executive coaching (I)
Am observat în ultima vreme un val de reacții și materiale critice la adresa coaching-ului: se spune că ar fi o pseudoprofesie, că ar fi mai degrabă o modă să îți iei un coach, că oricine ar putea fi coach și că rezultatele unui proces de coaching ar fi greu de măsurat. Am stat, am dezbătut și m-am gândit – pe de o parte, este normal să apară astfel de îndoieli, mai ales având în vedere faptul că această meserie este încă la început în România.
-
Faptele ca faptele, dar vorbele… 7 replici la care trebuie să renunţi
Nu contează că eşti HR Manager, Team Leader, Communication Officer, Avocat sau pur şi simplu membru într-o echipă. Cu toţii trebuie să ne alegem cuvintele atunci când ne aflăm la locul de muncă (şi nu numai). Nu putem să aruncăm către interlocutor orice cuvânt ne vine în minte. Într-adevăr, faptele contează mai mult, dar vorbele pot umbri cu totul performanţele.
-
Să ducem ascultarea în service
“The road to the heart is the ear.” Voltaire
Am decis să începem o serie de articole despre comunicare. Banal, ar spune unii, s-a scris despre comunicare câte în lună și în stele, găsești sute de articole pe internet, ca să nu mai spunem că există reviste, cărți și tratate întregi despre comunicare. Ce am mai putea spune nou?
-
Suntem singurii răspunzători de faptele noastre?
De câte ori nu ni s-a întâmplat să dăm vina pe cei din jur atunci când am avut un eşec ori când ceva ne face nefericiţi, neîmpliniţi, nemulţumiţi? Însă, pentru a avea cât mai puţine trăiri de acest gen ar trebui să ne schimbăm mentalitatea şi să înţelegem că problema este întodeauna doar la noi atunci când vorbim de aspecte care ne privesc în mod direct. Sau, şi mai bine spus, rezolvarea oricărei situaţii stă în mâinile noastre!
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.