exit
-
Nu se abate de la regulă. Mugur Frunzetti antreprenor pasionat, cu experiență, dar și cu mai multe exit-uri la activ, se pregătește pentru o nouă provocare profesională, după exit-ul din compania Retargeting.biz la care a fost co-fondator în urmă cu patru ani. -
Antreprenori cu exituri de milioane de euro: ce trebuie să știi pentru a semna o tranzacție de succes
Oamenii de afaceri care au în plan la un moment dat vânzarea business-ului ar trebui să se comporte cu „pețitorii” ca într-o căsătorie, adică să fie sinceri și corecți, au declarat antreprenori români care au încheiat în ultimii ani exituri de zeci de milioane de euro, prezenți la conferința M&A Outlook, organizată de Wall-Street.ro, în parteneriat cu EY România, PeliFilip și Pathfinder.
-
Vrei să-ţi „măriți” afacerea? Şi în criză poţi obţine un preţ bun
Totul porneşte de la o idee. Ideea se dezvoltă într-o afacere. Afacerea creşte şi, mai apoi, eventual, se transformă într-un grup. Posesorul ideii şi, în cele din urmă, al afacerii intră în vizorul investitorilor, iar de aici, pasul care îl desparte de semnarea tranzacţiei vieţii devine foarte mic. Este scenariul ideal şi tot mai probabil pentru antreprenorii români care ştiu ce carte să joace pentru a ieşi câştigători. Dar câţi ştiu regulile jocului?
-
Exit românesc către gigantul Nielsen pe piața de retail audit
Octavian Bădescu, tânăr antreprenor român, fondator al mai multor afaceri de nișă, face exit complet din compania Retailplus Eastern Europe prin vânzarea acțiunilor sale către o companie din grupul Nielsen, liderul mondial în cercetare de piață. Grupul internațional Nielsen a intrat în acționariatul firmei Retailplus Eastern Europe în anul 2011, prin achiziționarea a 51% din acțiuni.
-
Cum sa iti dai demisia
Sincer, nu mi-am dat niciodata demisia, antreprenor fiind si apoi plecand din alte proiecte la finalizarea acestora, dar stiu cum mi-ar placea sa isi dea oamenii demisia.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.