diferentiere
-
Brandingul a evoluat în ultimii ani de la o simplă funcție a advertisingului la o componentă esențială în strategia de business cu rol decisiv în lupta pentru diferențiere pe o piață din ce în ce mai aglomerată în oferte care mai de care mai atractive. Succesul se măsoară în capacitatea de a transforma brand awarness-ul în preferință și loialitate, în capacitatea de diferențiere și în arta de a spune o poveste relevantă. -
Nu te mulţumi să creezi un brand „mai nu ştiu cum” decât brandul X
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Fiind membră a unui program de consultanţă în finanţarea startup-urilor, aud în mod regulat pitch-uri de la oameni care aspiră să devină antreprenori în domeniul tehnologiei şi speră ca, prin prezentarea reprezentată de acest pitch, să obţină finanţare pentru a-şi pune în practică ideea lor de afacere. Treaba mea este să detectez şi să separ companiile care au cu adevărat potenţial de cele care trebuie să se întoarcă la „planşeta de proiectare”. Unul dintre modurile în care fac lucrul acesta este să folosesc ceea ce eu numesc filtrul „brandului mai … decât” - care se defineşte prin faptul că este mai nu ştiu cum decât alt brand.
-
Diferenţiază-te, ascultă şi livrează ce ai promis
Cum reușești să îți crești vânzările într-o perioadă în care puterea de cumpărare nu mai este la fel de ridicată ca în trecut, iar clienții sunt din ce în ce mai atenți la produsele pe care le achiziționează? Simon Broom, Master Facilitator în cadrul Tack International, consideră că este nevoie de o schimbare de paradigmă, iar oamenii de vânzări trebuie să își regândească abordarea.
-
Cum să creezi brand awareness în lumea digitală în 3 pași
Cu toții încercăm să profităm de impactul pe care social media l-a căpătat și de faptul ca internetul devine un mediu din ce în ce mai puternic de promovare și interacționare cu clienții. Conform studiului Media Fact Book 2012, digitalul a devenit al doilea mare canal de promovare la care companiile apelează, investițiile totalizând 34 mil. euro. Și atunci ce putem face pentru a crea un brand awareness puternic, care să ne aducă venituri mai mari?
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.