customer
-
Nimeni nu contestă faptul că astăzi, mai mult ca niciodată, stresul este un dușman neiertător. Găsim foarte greu echilibrul între viața personală și cea profesională. Iar acest lucru ne afectează psihicul și sănătatea. Relațiile sociale cad pe locul doi și comunicarea cu ceilalți devine greoaie, pierdem din legături dacă nu le întreținem și ratăm șanse sau experiențe. -
O lecție de la Google: Nu ai nevoie de putere ca să schimbi regulile
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp
Brian Fitzpatrick a început să lucreze la Google, ca Senior Software Engineer, în 2005, la scurt timp după ce compania şi-a lansat prima ofertă de acţiuni pe piaţa de capital, devenind astfel o companie publică. Fitzpatrick s-a specializat în dezvoltarea de software open-source (care este vândut utilizatorului odată cu dreptul de a-l modifica şi distribui mai departe, n.tr.) şi a devenit rapid în companie promotorul unor iniţiative variate, concentrate pe îndeplinirea nevoilor utilizatorilor finali.
-
Why are Key Account Management skills important?
Change is nothing new to business with the advances of technology, but it has been more rapid in recent years because of the economic pressures and „globalisation”. Now there is the constant pressure on doing more with less resource and wanting more added-value from the solution and/or product/s being purchased. And the time to close the sale is becoming longer.
-
If your customers aren't seeing sales people, who are they seeing?
Why is it when the economy shrinks by 2%, orders drop by 50%? Because recession in the economy as a whole doesn't mean an equal, across the board, reduction in your activity or your costs. Some costs are fixed, so those that can be controlled, your discretionary spending, has to be cut by a disproportionate amount. If you're a supplier of these 'discretionary' items, your orders suffer accordingly. That's why, in the consumer market for example, a 2% slowdown in the economy has produced a 40+% fall in new car sales. At an individual level it's no big deal for Mr or Mrs Average to put off the luxury of buying a new car for a year or so.
-
Cursuri de la Interact
In luna iunie, Interact va livra o serie de cursuri open care se concentreaza asupra dezvoltarii unor aptitudini bine definite. Astfel, in perioada 3-4 iunie, va avea loc cursul de Customer Care, menit sa clarifice legatura dintre strategia de customer care si rezultatele companiei.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.