Opera “Cumințenia Pământului“ va fi cumpărată de statul român și va fi expusă în colecții publice. Ba mai mult “având în vedere coeziunea socială creată în jurul operei “Cumințenia Pământului“, Guvernul a decis constituirea Fondului Brâncuși” care va fi folosit pentru achiziţionarea de opere de artă contemporană şi de patrimoniu.
Producătorul român de soluţii de securitate IT Bitdefender se implică în campania de susţinere a subscripţiei naţionale pentru achiziţia operei lui Constantin Brâncuşi „Cuminţenia Pământului”. Compania va dona 100.000 de euro, adică puţin peste 100 de euro pentru fiecare dintre angajaţii din România.
Carrefour se alătură campaniei de susținere a subscripției naționale pentru achiziționarea operei lui Constantin Brâncuși „Cumințenia Pământului” printr-o inițiativă ce „le oferă tuturor clienților săi șansa de a se implica”. Retailerul anunță că donează 1% din vânzările de produse marcă proprie, din perioada 1 - 30 septembrie.
Compania Dedeman se implică în campania de susținere a subscripției naționale pentru achiziția operei lui Constantin Brâncuși „Cumințenia Pământului”, cu o donație de 15 euro pentru fiecare angajat, respectiv 127.000 de euro pentru cei 8500 de angajaţi ai companiei. Este cea mai importantă contribuție financiară directă adusă, până în prezent, de o companie din mediul privat. Subscripţia pentru opera lui Brâncuşi este deschisă până pe 30 septembrie.
Festivalulul de muzică alternativă Summer Well se alătură subscripției publice pentru achiziția operei lui Constantin Brâncuși „Cumințenia pământului” și devine evenimentul la care Ministerul Culturii pune la dispoziție pentru prima dată noi modalități de colectare a donațiilor: POS-uri mobile.
Se simplică procedura de subscripţie publică pentru Cuminţenia Pământului. Românii pot dona acum 2 euro prin SMS valabil în rețelele Digi Mobile, Orange, Telekom Romania Mobile și Vodafone până în data de 30 septembrie 2016.
Guvernul României și Ministerul Culturii lansează oficial campania de susținere a subscripției naționale pentru achiziția operei lui Constantin Brâncuși „Cumințenia pământului”. Campania se va derula până pe 30 septembrie şi are drept scop strângerea sumei de șase milioane de euro, pentru a completa cele cinci milioane de euro alocate deja de Guvernul României.
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România.
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă.
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie.
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.