copywriter
-
Flexibilitatea și autonomia devin tot mai prețuite, mai ales când vorbim despre freelance. Modul de lucru se conturează ca o opțiune atractivă pentru profesioniștii din diverse domenii. Programul de muncă, timpul liber care devine din -
Despre brandul personal cu Shelly Lazarus, fosta CEO al Ogilvy and Mather
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Shelly Lazarus s-a ocupat timp de peste 40 de ani de construirea de branduri la faimoasa agentie de publicitate Ogilvy & Mather. Atunci cand a inceput sa lucreze in agentie, in 1971, ea era doar una dintre putinele femei care lucrau pe vremea aceea in domeniul publicitatii. Douazeci si sase de ani mai tarziu, dupa ce a „pilotat” nenumarate activitati de branding incununate de succes pentru clienti precum IBM, Ford Motor Co., American Express Co. si Unilever, ea a fost numita Presedinte si Chief Executive Officer al Ogilvy & Mather.
-
COPYWRITER - nu doar imaginea
Exista o gama larga de tipuri de agentii de publicitate, de la shop-urile de creatie axate pe serviciile artistice, la agentiile media specializate in achizitionarea de spatii media si pana la agentiile full services care pun la dispozitia clientilor adevarate solutii comunicationale (cercetare, creatie, productie publicitara). Mai nou, se remarca tendinta acestor agentii de tip full services de a trece la agentii gen grup de companii in care departamentele activeaza ca structuri independente sub coordonare corporatista.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.