continut online
-
Crearea de conținut a devenit, în adevăratul sens al cuvântului, o strategie pentru branduri, dar simpla prezență online nu garantează venituri. Pentru transformarea efortului de producție a conținutului într-o sursă reală de profit, business-urile trebuie -
Strategia ta pentru continutul online este, in acelasi timp, o strategie de recrutare
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
L-am intrebat recent pe un prieten din California despre seceta grava prin care trece acest stat – atat de grava, incat a determinat declararea starii de urgenta, in conditiile in care anul trecut a fost deja, pentru multe zone din California, cel mai secetos an din istoria lor. “Nu s-a schimbat nimic”, a spus el, adaugand: “o fi stare de urgenta, dar noi tot ne stropim cu apa peluzele si pajistile”. Exista o criza similara in sectorul privat, iar foarte multi lideri o abordeaza cu aceeasi mentalitate ca si prietenul meu. Numai ca in acest caz nu peluzele se usuca si devin aride, ci sursa de oameni talentati.
-
Vom citi articole online dacă vom plăti
Piaţa editorială online (publishing online) din România este foarte mică. Conform studiului ROADS al IAB România, în 2012 ea s-a ridicat la 22,4 milioane EUR, fiind luate în calcul aproape 1.300 de site-uri. Conform unui alt studiu însă, Media FactBook, piaţa e aproape dublă, 41 milioane EUR. Diferenţa enormă vine din faptul că estimarea Media FactBook ia în calcul 2.800 de site-uri, printre care şi giganţii Facebook şi Google, care nu sunt jucători de publishing online, ci aparţin zonei de interactive media.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.