comunicare online
-
Fără doar şi poate, reţelele de socializare au ajuns să fie mult mai mult decât un mijloc de comunicare între adolescenţi şi tineri. Ele numără milioane de utilizatori şi graniţa vârstei a fost demult depăşită. Fie că vorbim de copii, tineri, adulţi şi chiar oameni mai în vârstă, mai toată lumea are cel puţin un cont de utilizator. -
Un curs The NEST în 2016, o rezoluţie de an nou
E timpul să pui în aplicare primii pași din planul tău pentru 2016. Pentru oricine își dorește să rămână competitiv în domeniul în care lucrează, învățarea e un capitol important. Iar dacă vrei să îți îmbunătățești tehnicile de scriitură, să revigorezi comunicarea online a companiei tale sau să-ți dezvolți pasiunea pentu Makeup, atunci The NEST e locul potrivit în care să înveți anul acesta. Pentru un plus de motivație, The NEST îți oferă o reducere de 30% la cursurile din portofoliu. -
Fii unul dintre managerii României performante
Centrul educațional Dynamic Training Solutions lansează, în această lună, proiectul național de training și formare profesională „Managerii României performante”, ce vine în ajutorul profesioniștilor din management, comunicare, vânzări, HR, logistică, supply și marketing care vor să fie mereu la curent cu evoluția tehnologică a mijloacelor de comunicare online. -
Cele mai bune metode de utilizare a mediului online în comunicarea cu clienții, dezvăluite la IAB Forum
1 octombrie este data la care vom afla care sunt cele mai utilizate site-uri pe care le folosesc românii. Studiul gemiusAudience, realizat în premieră în România de către agenţia de cercetare Gemius, conţine date despre profilul utilizatorilor români de internet, frecvenţa de folosire a internetului şi un clasament al celor mai populate site-uri. Evenimentul este oferit de IAB Forum România.
-
HR și Social Media, BEST FRIENDS
Din punct de vedere al comunicării, societatea nu a cunoscut niciodată vremuri mai prolifice, nici ca volum de informaţie, nici ca viteză de transmitere de la emiţător la receptor. Am ajuns să știm unii de alții în numai câteva minute, oricât de mare ar fi distanța care ne separă. Interrelaționarea a ajuns, treptat, la îndemâna oricui, iar formalismul de altădată a devenit poveste.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.