comunicare eficienta
-
Din ce în ce mai multă comunicare virtuală, din ce în ce mai puțină conexiune reală. Interacțiune lipsită de reciprocitate. Legături interumane rarefiate. Ce se întâmplă cu apropierea dintre oameni și cum putem să consolidăm -
Warren Buffett vorbeşte despre abilitatea care are puterea să propulseze cariera oricui
Miliardarul Warren Buffett a punctat un lucru foarte important, care adesea este trecut cu vederea. O unealtă-cheie pentru a avea succes este comunicarea.
Potrivit The Investor's Field Guide, omul de afaceri a stat de vorbă -
Acest e-mail trimis de Elon Musk angajaţilor săi arată ce înseamnă o comunicare eficientă în cadrul unei companii
De-a lungul anilor, antreprenorul miliardar Elon Musk a demonstrat ca stapaneste destul de bine arta comunicarii. Cele ce urmeaza sunt un exemplu in acest sens: este vorba despre o copie a unui email pe care Musk l-a trimis angajatiilor Tesla acum cativa ani, informează wall-street.ro. -
Cum să Comunicăm Eficient
Fundația Calea Victoriei vă invită începând de luni, 15 februarie, ora 19:00, la atelierul Cum să Comunicăm Eficient, susținut de psihologul și specialistul în comunicare Claudia Desjardins. Află cum să depășești situațiile conflictuale prin Comunicare Eficientă și Ascultare activă. -
Ca sa fii un lider mai bun, trebuie sa fii un ascultator mai bun
Daca incepi o afacere nu inseama ca trebuie sa te pricepi la toate. Treaba ta este sa aduni oamenii potriviti pentru fiecare job in parte si sa stii ce sa le ceri. Insa ca sa obtii cat mai multe de la respectivii oameni, trebuie sa-i asculti. Iata cum poti sa-ti imbunatatesti abilitatile de ascultator in relatia cu angajatii, clientii si partenerii de afaceri.
-
12 recomandări pentru o comunicare constructivă
Suntem „programaţi” să urmăm spontan, natural, nevoile şi impulsurile personale ori interesele profesionale de moment, încercând, la nevoie, să-i dominăm sau să-i manipulăm pe ceilalţi, astfel încât să obţinem maximum de avantaje cu un aparent – doar aparent, de moment – minim de efort. Cine te împiedică pe tine să începi de astăzi să comunici mai constructiv? „E greu, trebuie timp şi efort”, va opune rezistenţă Sabotorul tău interior. Nici eu nu spun că e uşor. Însă credeţi-mă pe cuvânt, merită! E o capacitate pe care o poţi învăţa şi dezvolta şi care îţi aduce beneficii pe termen lung în toate tipurile de relaţii. E doar o problemă de hotărâre personală, exerciţiu şi reflexivitate.
-
Comunicare şi putere: limite ale modelelor „de succes”
Numai cine ştie să pună sub semnul întrebării şi să testeze în propria experienţă tot ce învaţă din traininguri, seminarii, ateliere, coaching, articole, cărţi, cursuri etc., să observe limitele modelelor învăţate, iar apoi să creeze altele, mai adecvate la realităţile pe care le trăieşte, poate spera la vreo realizare solidă, sustenabilă pe termen lung. Vă invit aici să puneţi sub semnul întrebării şi să descoperiţi limitele modelelor de comunicare pe care le-aţi învăţat, iar apoi să creaţi un model mai adecvat la situaţiile reale pe care le trăiţi. Ca platformă de plecare, vă ofer câteva concluzii la care am ajuns eu, cu observaţia că şi ideile mele trebuie să facă obiectul gândirii noastre critice, ca oricare altele.
-
Comunicaţi constructiv, ori doar „efectiv” şi „eficient”?
„Problema nu e cine va arunca primul piatra; ci cine va fi acela care va începe să construiască ceva cu ea”, nota jurnalistul şi scriitorul Sloan Wilson. Pledez aici pentru comunicarea constructivă şi vin, ca în majoritatea articolelor mele, cu un studiu de caz (real), ilustrând, pe de o parte, limitele modurilor noastre obişnuite de a comunica şi, pe de altă parte, avantajele pe care le obţinem atunci când acceptăm să ne autoobservăm mai atent şi să schimbăm unele dintre „tiparele” noastre de acţiune.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.