cifre
-
Printre cifre, analize și KPI-uri, intuiția pare, la prima vedere, o sabie cu două tăișuri. Însă, realitatea din birouri demonstrează că deciziile bune nu vin întotdeauna doar din tabele Excel sau rapoarte detaliate, ci și -
Performanța unui CEO nu se măsoară doar în cifre
Mulți CEO se concentrează exclusiv pe rezultate financiare. În realitate, performanța liderului nu se rezumă la profit. Contează calitatea deciziilor, cultura organizațională și dezvoltarea echipei. Lipsa unei evaluări complexe duce la stagnare sau la dezechilibre. -
Între cifre și audiență. Problemele cu “măsurătoarea” ale celor de la Facebook
Serviciul Ads Manager de la Facebook revendică o audiență potențială de 41 de milioane de internauți cu vârsta între 18 și 24 de ani și 60 de milioane de internauți cu vârsta între 25 și 34 de ani din SUA. -
Cele mai multe podgorii din Uniunea Europeană se găsesc…în România!
Cu nu mai puţin de 855.000 zone individuale înregistrate, România deţine cel mai mare număr de podgorii din Uniunea Europeană. -
De ce principala modalitate de a ajunge în cabinetul unui psiholog este cea a recomandărilor “din gură în gură”!
Conform studiului Atlas – “Situația serviciilor psihologice din România în 2017”, lansat cu ocazia Zilei Mondiale a Sănătății, adresabilitatea populației către serviciile psihologice este una scăzută. În medie un psiholog are 3,9 ședințe pe zi, iar principala modalitate de a ajunge în cabinetul unui psiholog este cea a recomandărilor “din gură în gură” (77,57%). -
Cum ajungi CFO? Transformi cifrele în poveste
Lucrează în lumea cifrelor, dar a reușit să schimbe impresia celor care credeau că această meserie presupune rigiditate. Pentru Miletta Mihai cifrele spun o poveste, una reală. -
Tot despre numere
În scris, numerele de la 1 la 10 sunt reprezentate prin litere: un(u)/una, doi/două, trei, patru, …, zece. Celelalte vor fi scrise cu cifre, mai puţin cazurile în care se cere altfel – cum i -
Prezentarea unor date are mai mult impact în combinaţie cu o poveste bună
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Combinaţia dintre relatarea unor povestiri şi prezentarea grafică a datelor – cifre şi alt gen de informaţii – are un nou moment de glorie în lumea jurnalistică. După ce a plecat anul trecut de la publicaţia The New York Times, Nate Silver şi-a lansat propriul proiect jurnalistic bazat pe date, împreună cu faimosul canal TV de sport ESPN; Ezra Klein, un fost blogger şi editorialist ce scria pentru ziarul de ştiri Washington Post, îşi extinde abordarea articolelor, pe care le umple de grafice şi tabele, dincolo de tema politicilor publice, la site-ul de ştiri Vox.com; iar atât New York Times, cât şi Washington Post îşi demarează, pentru a-şi înlocui „starurile” plecate, propriile site-uri cu articole realizate pornind de la nişte seturi de date.
-
Vrem un business cu cifre sau cu oameni?
De mult timp cuvântul „leadership” și-a pierdut din „prestanță și notorietate”. Mi se pare (și se pare că este o percepție destul de generală) că a devenit un cuvânt desuet și, cu greu, își mai găsește locul și rostul într-o conversație de business, iar când se întâmplă, celor care îl aud le trece prin cap ideea de „iarăși aceleași bla-bla-uri”. Explicațiile pot fi mai multe, însă una care a ieșit la iveală în aproape toate conversațiile mele cu managerii alături de care am lucrat a fost „s-au spus multe și s-au făcut puține”, cu alte cuvinte ideea „Teoria ca teoria, dar practica ne omoară” și-a făcut bine treaba în această zonă!
-
MedLife şi-a urcat cifra de afaceri la 126 milioane lei în semestrul I
MedLife a raportat o cifră de afaceri de 126 milioane lei aferentă primului semestru din acest an, în creştere cu 26% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, când valoarea cifrei de afaceri a fost de cca 100 milioane lei.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.