campanii
-
Fiecare oră de întârziere într-o aprobare costă. Timp, energie, viteză și uneori chiar oportunități. Indiferent că vorbim despre lansarea unei campanii, publicarea unui post pe social media sau aprobarea unui buget de proiect, blocajele apar -
GPeC SUMMIT 30-31 Mai: Conferință, Expo, Networking și Cursuri Intensive despre tot ce este esențial în E-Commerce și Digital Marketing
După doi ani de evenimente online, cea de a 17-a ediție anuală a GPeC SUMMIT se va desfășura cu prezență fizică pe 30 și 31 Mai la Teatrul Național și la Hotel Sheraton din București. -
Recrutarea în noua normalitate (I). Tendințele pe care le anticipează specialiștii pentru restul anului 2020
Pandemia, prin măsurile dispuse pentru limitarea răspândirii virusului, a schimbat în organizații multe activități, proceduri interne și rutine. Printre ele, și gestionarea procesului de recrutare. Pentru că, în ciuda tuturor problemelor economice și financiare cu -
Între a fi influencer și “oameni ca noi”
Motivele pentru care oamenii urmăresc un influencer, ori un blogger sunt pentru inspiraţie, pentru a găsi răspunsuri şi sfaturi sau pentru a fi la curent cu ce se întâmplă în jurul lor.
Cel puțin aceasta -
Fiecare poveste de viață este povestea unui erou
Acest nume s-a născut din dorința de a face lucruri mari, de a schimba lumea. Acest nume este Little People. Mai precis, Asociația Little People.
În fapt, este vorba despre puterea de a avea curaj, chiar dacă ești doar o persoană mică! Ceva nu foarte ușor. Dar, până la urmă, bucuria voluntarilor, aceea de a pregăti activități, și impactul pe care acțiunile de voluntariat îl au asupra propriilor vieți sunt inestimabile.
-
Agenţia de PR GolinHarris, 6 premii la Romanian CSR Awards 2014
GolinHarris a obținut, împreună cu clienții săi Avon, Bancpost, Electrolux, Lidl, Mercedes-Benz și Orange, 6 premii în cadrul ediției de anul acesta a Romanian CSR Awards.
Competiția își propune să aducă în atenția opiniei publice și să premieze cele mai reușite campanii de CSR implementate de companii care își desfășoară activitatea în România. -
Cum comunic fara sa comunic
Motto-ul oricarui specialist in relatii publice ar trebui sa fie acesta: „Daca un copac cade intr-o padure si nu-l aude nimeni, inseamna ca nu a cazut!”
-
La ce ajuta lovemarks
Sigur ca se poate trai fara lovemarks, dar sentimentele consumatorilor pot fi un factor de diferentiere pentru un brand care se lupta pentru fiecare procent din cota de piata. Beneficiile pe termen lung ale unui lovemark inseamna cresterea indicatorilor de brand, a frecventei de cumparare si a utilizarii crescute.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.