BRD Groupe Société Générale
-
BRD Groupe Société Générale a inaugurat un hub educațional în cadrul Academiei de Studii Economice din București, dedicat studenților universității. Noul hub, realizat în urma unui parteneriat dintre grupul bancar francez și ASE, este menit -
Cum se pregătesc liderii încă de pe băncile facultăţii
O nouă generație va pătrunde treptat pe piața muncii, așa-numita generație Millennials, cea care a crescut odată cu internetul și procesează informația rapid. E formată din tineri creativi, ordonați și proactivi, dar și dornici de flexibilitate în ceea ce privește natura programului și a sarcinilor. -
Șapte perspective uitate despre puterea jurnalismului
Educația e importantă, știm asta - atât de importantă încât uităm că nu ne-am mai făcut demult o listă de argumente. De ce e important, de pildă, să știm cum arată cu adevărat astăzi – în 2015 – sistemul preuniversitar de învățământ? De ce avem nevoie ca jurnaliștii să scrie mai mult despre profunzimile sistemului de educație și mai puțin despre clișeele care ne sună în urechi și nu ne sunt de folos decât pentru a ne confirma vechi convingeri? -
Training gratuit pentru un brand personal sănătos
Academia Workshop Sessions continuă pe 27 și 28 aprilie cu o nouă sesiune de training gratuită, în cadrul căreia 25 de tineri vor învăța cum să își dezvolte un brand personal puternic, care să îi susțină în atingerea propriilor obiective. -
Cauti un loc de munca? Octombrie este luna angajarilor!
Incepand cu primavara acestui an, evenimentul Angajatori de TOP s-a extins la nivel national, fiind prezent in Bucuresti, Timisoara si Iasi. Cele 3 evenimente au reunit peste 160 de angajatori, companii multinationale si angajatori locali care au oferit peste 5 000 de oportunitati de cariera. Evenimentul continua in aceasta toamna cu 4 editii: 3 evenimente fizice si o editie virtuala, pe www.hipo.ro
-
Patru bănci vor acorda credite cu dobândă redusă pentru IMM
Fondul European de Investiţii (FEI) a semnat, în cadrul iniţiativei JEREMIE, patru noi contracte de finanţare cu Raiffeisen Bank, Banca Transilvania, BRD Groupe Société Générale şi ProCredit Bank. Prin noile contracte, semnate în cadrul instrumentului JEREMIE de creditare cu subvenţie parţială de dobândă, întreprinderile mici şi mijlocii vor putea accesa împrumuturi pentru investiţii şi capital de lucru în valoare totală de 120 de milioane de euro, beneficiind de o dobândă redusă semnificativ faţă de nivelul pieţei şi de cerinţe reduse de garanţii.
-
Peste 2.800 de elevi au participat la proiectul „Educaţia îţi dă valoare”
Junior Achievement România, în parteneriat cu BRD Groupe Société Générale, a implementat în anul şcolar 2012-2013 proiectul „Educaţia îţi dă valoare!”, prin care peste 2.800 de elevi din toată ţara au aflat ce înseamnă o meserie „bine făcută” ca atitudine în viaţa profesională.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.