bijuterii
-
Așa cum spune și proverbul, „socoteala de acasă nu se nimerește cu cea din târg”, cam așa este și în viață. În adolescență facem alegeri de care suntem mândri mai apoi. Dar... la un moment -
Afacerea cu bijuterii a unui trader, a unei chimiste și a unei economiste
Un trader și o chimistă s-au apucat, în urmă cu cinci ani, în apartamentul în care locuiau, să facă pandantive, în stil steampunk, după ce un ceas vechi s-a stricat. Au continuat cu bijuterii de damă și articole home&deco, ajungând la o cifră de afaceri de 50.000 de euro, anul trecut, după ce o economistă s-a alăturat echipei cu gândul de a dezvolta afacerea, scrie wall-street.ro. -
Studiu: 70% dintre români vor sărbători Dragobetele, iar cadourile costă între 50 şi 100 de lei
Șapte din 10 români vor sărbători tradiționalul Dragobete, iar peste o treime alocă între 5 și 10% din venituri pentru cadourile făcute persoanei iubite, în ziua de 24 februarie. Pe primul loc pe lista articolelor cel mai puțin dorite sunt jucăriile din pluş, astfel că 30% dintre români spun că nu mai vor să primească un asemenea cadou. -
A uimit lumea întreagă: Carl, “antreprenorul” oului-giuvaier
Abia după revoluţia bolşevică din 1917 au ajuns "accesibile" publicului. Multe dintre ele au dispărut, câteva dintre ele se află în colecţia Muzeului Armurăriei din Palatul Kremlin, la Moscova, iar alte câteva sunt în proprietatea unui petrolist rus.
Este vorba despre creațiile unui om care a creat și a adus oul-giuvaier la nivel de fabulos. -
A lucrat în diplomaţie şi a lansat în urmă cu 13 ani propriul atelier de bijuterii de lux lucrate manual
În urmă cu 13 ani, pe când se află într-o misiune diplomatică în Austria, Daniel Teashala a decis să urmeze un curs de bijutier în timpul rămas liber. Pasiunea pentru bijuteriile din aur, platină sau cu pietre preţioase şi semipreţioase a transformat-o în 2008 într-un business, fondat împreună cu soţia sa. Zehava apărea pe piaţă bijuteriilor de lux, lucrate manual, printr-o investiţie de 100.000 de euro, scrie WALL-STREET.RO. -
Cum arăţi, cum te îmbraci – o carte de vizită. A ta şi a companiei
În cerinţele joburilor apar menţiuni precum „aspect fizic plăcut“, „prezenţă agreabilă“, însă e greu de estimat ce înţelege angajatorul prin aceşti termeni generali. Fiecare persoană îşi creează mai mult sau mai puţin conştient imaginea, adică felul în care este percepută de cei din mediul în care trăieşte şi lucrează. Vorbind strict despre ceea ce observăm la nivel fizic, imaginea are multiple aspecte: felul în care arătăm, la chip şi la trup, cum ne îmbrăcăm, machiajul abordat, greutatea corporală, înfăţişarea în tot ansamblul ei contează. -
Business de accesorii de lux cu o investiţie de 65.000 de euro
La 27 de ani, Narcisa Vlad a adus în România un concept de bijuterii de lux la “preţuri accesibile”, după ce, în urma cu cinci ani, şi-a achiziţionat din Danemarca un ceas elvetian cu diamante pe care l-a putut personaliza de la disc până la talismane aparţinând respectivului brand. -
Tichetele cadou, folosite de români în parfumerii, librării sau magazine de bijuterii
Peste 85% dintre companiile care au acordat tichete cadou angajaţilor lor sau partenerilor de business pe parcursul ultimelor 12 luni activează în sectorul industrial și în servicii, potrivit unei analize derulate în ultimul an de Sodexo, jucător de top pe piaţa românească a tichetelor.
-
Noul imperiu arab
Qatar deține cel mai înalt zgârie nori din Uniunea Europeană (Shard Tower) și centrul comercial mondial Harrods. Ambele se află la Londra. Micul stat din Golful Persic este cel mai mare acționar individual al companiei franceze Lagardere și al legendarei mărci de bijuterii Tiffany. Qatar posedă, de asemenea, o cotă semnificativă din capitalul firmelor germane Volkswagen-Porsche și Siemens.
-
Procesul de devenire al unui designer – De la atelierul de curs la standul de expoziție
Niciun domeniu artistic și cultural nu s-a putut dezvolta în absența unei școli care să sprijine demersurile artiștilor și inovatorilor. În afara cunoștințelor sau a tehnicilor de lucru, urmarea cursurilor unei instituții specializate oferă avantajele multiple - interacțiunea directă cu profesorul, schimbul de experiență cu restul cursanților, perioada de ucenicie și încercări. Dar, în cele din urmă, cursantul devine parte integrantă a unei comunități solide și își însușește principii clar definite.
-
Asiaticii au luat cu asalt magazinele de bijuterii din aur
Piața asiatică se confruntă cu un fenomen nemaîntâlnit în ultimii 30 ani: se cumpără masiv aur. Profitând de ieftinirea metalului galben, magazinele de bijuterii din aur au fost luate, practic, cu asalt.
-
Manager peste un munte de bijuterii
La 30 de ani, conduce un business de peste un milion de euro şi a deschis, în 2009 -2012, magazine noi de bijuterii high class, când alţii au închis. Alexandra Popescu, Country Manager Oxette România, vede vârsta ca pe un avantaj , pentru că are în faţă ani mulţi în care să înveţe lucruri noi şi timp să facă tot ceea ce și-a propus.
-
Bijuterii de spart uniforma de business
Într-un domeniu atât de restrictiv din punct de vedere stilistic cum este businessul, aserţiunea cu haina îl face pe om nu mai este suficientă. E rândul bijuteriilor să-şi puncteze rolul, ele fiind cele care anunţă o apariţie cu stil şi o prezenţă greu de trecut cu vederea.
-
Targ de bijuterii
Sambata, 4 aprilie, va avea loc AUTOR, targul de bijuterie contemporana de designer din Romania. Locatia este asigurata de Carturesti de pe bulevardul Magheru, in locul ce poarta numele de sub_Carturesti.
-
Cartier de lux
Femeile ar da orice pentru o bijuterie fina! Pentru ele s-a creat brandul Cartier sau mai bine zis, Louis Francois Cartier a creat bijuteriile, adaugandu-le numeroase elemente atragatoare pentru a satisface orice gust.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.