bergenbier
-
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, a lansat, în parteneriat cu ParkLake Shopping Center, campania „Designed by Accident. Viața nu are buton de undo”, o inițiativă care își propune să atragă atenția -
Bergenbier a publicat raportul de sustenabilitate 2024: aproape o treime din investiții au fost alocate proiectelor verzi
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, anunță publicarea raportului de sustenabilitate pentru anul 2024 și confirmă angajamentul companiei față de protejarea mediului, diversificarea portofoliului și promovarea consumului responsabil de alcool. Într-un context -
Bergenbier demarează campania „Prietenul la volan se cunoaşte”
Bergenbier demarează mâine, alături de Direcţia Rutieră din cadrul Inspectoratului General al Poliţiei Române, o campanie de informare şi conştientizare a riscurilor la care se expun tinerii şoferi români care conduc sub influenţa alcoolului.
-
Topul joburilor la care visează bărbaţii
Organizaţia Bărbaţilor din România- Bergenbier susţine că unul din doi bărbaţi români visează la un post de director general. Mai mult de atât, conform unei cercetări recente, factorii care fac viata bărbaţilor din România mai frumoasă sunt postul de director general, fotbalul şi maşinile sport.
-
Schimbare de management la Bergenbier: Mihai Ghyka a demisionat, director general fiind numit Jens Hoesel
Noul director general al Bergenbier SA este, incepand cu 2 mai, Jens Hoesel, dupa ce Mihai Ghyka a demisionat de la conducerea companiei. Ghyka a declarat pentru Cariere ca nu intentioneaza sa-si ia o perioada sabatica. Fostul sef Bergenbier va analiza si valorifica oportunitatile pe care le are, urmand sa dea detalii "la timpul potrivit".
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.