asociatia react
-
Asociația React a înființat, prin proiectul „Anotimpuri la borcan”, 11 structuri de economie socială în județele Brăila, Constanța, Dâmboviţa, Dolj, Gorj, Ilfov, Prahova şi în municipiul Bucureşti. -
Zece centre SanoHelp acordă asistență medicală gratuită pentru 3000 de pacienți cronici în 2015
3000 de pacienţi cu afecțiuni cronice vor beneficia de îngrijire socio-medicală în cadrul a zece centre SanoHelp înfiinţate de Asociaţia React. Este vorba și de pacienţi din comunităţi izolate, și din orașe, care vor beneficia de serviciile centrelor până la finalul anului 2015. Pe de altă parte, 40 de persoane vor avea acces la formare profesională gratuită în vederea angajării în cadrul centrelor SanoHelp. -
„Anotimpuri la borcan”. Antreprenoriat pentru femei cu dulceață și conserve
Vi se face dor câteodată de dulcețurile, șerbetul sau murăturile pregătite de bunici? O tradiție care stă să se piardă pe drumul modernității primește o gură de oxigen printr-un nou proiect al Asociației React: „Anotimpuri la borcan”, un demers care a implicat 350 de femei din localităţile rurale ale regiunilor Sud-Muntenia şi Centru, le-a inițiat pe acestea nu doar în tainele conservării fructelor și legumelor, dar și în cele ale antreprenoriatului. Atestate și certificate acum în domeniu, multe dintre femeile implicate vor miza pe produsele tradiționale pentru a lansa afaceri noi – cu dulcețuri, siropuri sau conserve de legume și fructe. -
360.000 de euro investiți de Vodafone în șapte centre de transfuzii
Asociația React și Fundația Vodafone România continuă programul național „O șansă pentru viață” prin renovarea, dotarea și modernizarea a șapte centre de transfuzii din țară. Astfel, după renovarea Centrului de Transfuzii din București, cel mai mare centru din țară, vor urma acum centrele din Buzău, Cluj Napoca, Giurgiu, Iași, Slatina, Suceava și Târgu Jiu. Investiția totală pe care Fundația Vodafone România o va face pentru reabilitarea acestor șapte centre se ridică la 360.000 de euro.
-
Peste 3.000 de români au participat la cursurile de prim-ajutor în campania „O viaţă poate depinde de tine!”
În perioada octombrie 2011 – martie 2012, 3.200 de persoane au participat la cursurile de prim-ajutor organizate în opt oraşe din România. Aceste cursuri au fost oferite gratuit în cadrul campaniei. „O viaţă poate depinde de tine!”, lansată de Asociaţia React şi Vodafone România.
-
Trei din patru apeluri la 112 sunt false. Sună responsabil la 112!
În cazul în care ai rămas fără benzină la maşină sau ai făcut un accident însă nu există victime sau dacă pisica ta a rămas imobilizată într-un copac nu trebuie să suni la 112, ne spune campania de responsabilizare aflată în desfăşurare care ne arată că 3 din 4 apeluri la serviciul 112 sunt glume sau false urgenţe.
-
Asociatia React si Vodafone dezvoltă programe destinate salvării de vieţi omeneşti
Asociatia React si Vodafone Romania lanseaza „O viata poate depinde de tine!”, campanie de informare si educare publica privind acordarea primului ajutor in situatii de urgenta si folosirea corecta a numarului de urgente 112.
-
Doar 4,2% din 600 000 de persoane cu dizabilităţi au un loc de muncă
Majoritatea companiilor mari preferă să plătească taxe în loc să angajeze persoane cu dizabilităţi. La nivel naţional, din cele peste 600 000 de astfel de persoane, doar 4,2% dintre ele au un loc de muncă. Totuşi, acestea din urmă sunt punctuale şi îşi respectă termenele de îndeplinire a sarcinilor spun 94% dintre respondenţii unui studiu iniţiat de asociaţia React, în cadrul platformei „Fabrica de Bine“ din proiectul „Dezvoltarea Economiei Sociale prin Înfiinţarea şi Dezvoltarea de Întreprinderi Sociale
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.