armonie
-
Pandemia și-a pus o amprentă anume peste felul în care ne uităm la noi și la lume. Nu e un secret pentru nimeni că, pe măsură ce se făcea mai multă liniște pe străzi, în -
Sfaturi pentru a crea un mediu de muncă plăcut
Foto: Pixabay.com
Cand vorbim de job, productivitatea este cea mai importanta pentru angajatori. Iar pentru angajati este important mediul in care isi desfasoara activitatea, pe langa celelalte aspecte (salariu, bonusuri, asigurari medicale sau de viata). -
Contrastul - cale către armonia ta
CONTRÁST s.n. 1. Opoziție, deosebire izbitoare între două sau mai multe lucruri, situații, calități etc.(…) 2. (Lit.) Gen de poezie lirică în care este folosit efectul artistic al opozițiilor de ritm, de idei. ♦ Efect -
6 moduri prin care să creezi armonie la birou
Biroul este un fel de micro-univers de umanitate. Într-un spațiu destul de restrâns, se regăsesc toate tipurile de oameni, personalități, fiecare cu aspirații și provocări diferite. Pentru ca toți aceștia să conlucreze, este nevoie, evident, de puțin efort. Cu puțin „exercițiu” însă, toți membri organizației pot să conlucreze cu success. Revista CARIERE îți prezintă 6 moduri prin care puteți avea armonie în birou. Sunt, în mare parte, sfaturi pentru șefi, project manageri și alți profesioniști care au în subordonați. Dar și pentru angajați.
-
Bancherul devenit ultramaratonist
A fost dintotdeauna un spirit independent si le este recunoscator parintilor pentru ca nu s-au amestecat in alegerile sale. Aproape toti din familia sa lucreaza in domeniul medical. Sora lui este medic generalist, mama, asistent medical, iar tatal, radiolog. Prin clasa a X-a sau a XI-a, tatal sau i-a spus – mai in gluma, mai in serios – ca ar trebui sa se faca chirurg. „Ai degete lungi, esti inalt, ai putea fi un chirurg extraordinar.” Stanislav, care la vremea aceea canta in propria formatie – „Flying Frogs” –, a ripostat taios, spunandu-i ca isi va alege singur meseria.
-
Seară de poveste, la Opera Naţională din Bucureşti
Din 8 Martie, baletul Cenuşăreasa revine pe scena Operei Naţionale Bucureşti – pe 8 şi 9 martie, de la ora 19.00, decoruri, armonie, graţie, performanţă înaltă şi inedit sunt doar câteva din „ingredientele” cu care vom fi răsfăţaţi.
-
Eşti ceea ce gândeşti: Principii taoiste pentru omul de azi
Fundaţia Calea Victoriei organizează luni, 29 iulie, de la ora 19.00, atelierul Eşti ceea ce gândeşti: Principii taoiste pentru omul de azi, susţinut de Eduard Bucescu, pe parcurs căruia vei fi surprins să faci cunoştinţă cu cineva pe care credeai că-l cunoşti deja, dar despre care ştiai prea puţine: tu însuţi.
-
Weekend cu o oră mai scurt dar cu armonie şi aromă în plus
Mâine, ceasurile noastre vor fi cu o oră... mai puţin generoase, dacă se poate spune aşa. În această seara, nu uitaţi, trecem la ora de vară. Duminică dimineaţă, unii ne vom trezi puţin indispuşi pentru că am dormit cu o oră în minus. Dar există remedii pentru asta! Câteva evenimente relaxante ne vor aduce zâmbetul pe buze şi minute delicioase pentru compensarea celor “pierdute”.
-
10 ani de carieră… în 10 minute
Reportofonul era pregătit. Şi provocarea: “Descrieţi în cinci propoziţii (trei minute) ceea ce vă defineşte sau v-a fost de folos în carieră”. Decebal Leonard Marin, Managing Partner Corporate Dynamics nu a stat prea mult pe gânduri. Dar să nu vă aşteptaţi ca un trainer şi consultant cu 10 ani de activitate de succes în portofoliu să fie concis. Cel puţin 10 minute sunt necesare pentru a înţelege de ce nu s-a putut rezuma la doar cinci „zicale”…
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.